sofiaskoog

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Sofia Skoog - 25 november 2012 22:26

Har vart en mycket bra helg, varit utanför Borås hos svärmors gubbe hela helgen o i lördags var jag o mannen i Göteborg hela dagen :) Var på ölprovningen o där träffa vi på våran hyresvärd haha ja världen är allt liten o jag såg bögen (benjamin) i torkar aldrig tårar utan handskar :)
Öl provningen var intressant, fick se dem gamla maskinerna från bryggeriet m.m o så berättade han jätte mycket och var väldigt underhållande, dock hade mannen redan druckit all öl utan en som serverades o det var deras nya Göteborgs stark öl hette den om jag inte minns fel! :) men mysigt hade vi tyckte jag iaf haha
Mer mysiga dagar med mannen vill jag ha <3

Nu myser jag med plutten, dags för mat om ca 30 min kanske om han inte väntar lite extra :) får hoppas det! Så sover han till 5 förhoppningsvis o sen somnar om till 8 halv 9 om det ska vara likadant som i helgen o det tycker jag verkligen :)
Ne kolla filmen på 6an nu!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards