sofiaskoog

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Sofia Skoog - 12 november 2012 18:57

Ja det är så jävla onödigt att lägga ner energi på folk som är otrevliga eller knappt säger nått när man pratar/skriver med dem!!
Usch för sådana människor, o inte trodde jag att du var sån -.- aja skit samma sånt är livet men kan inte du vara trevlig behöver då fan inte jag heller vara det.. Stör mig även på människor som dissar en när dem träffar nya människor vadå räcker man inte till längre när det finns nya ? Det gjorde man ju iaf innan jaa dessa människor alltså! Är iaf glad för dem jag har runt omkring mig :)
Tur att det finns några trevliga iaf haha

Av Sofia Skoog - 12 november 2012 07:55

Ja plutten har visst namnsdag idag tänk att det visste jag inte om förens mamma skrev det på facebook haha
Visste inte ens att hans namn fanns med ;)
Så äre o nu vaknar han nog snart så får väl ge han lite extra kärlek ;)
Inget jag firar i vanligafall förutom min namnsdag men det är ju för att jag fyller år samma dag xD
Nej ska fixa det sista innan han vaknar kanske.

Av Sofia Skoog - 12 november 2012 07:19

Sitter o kollar på nanny funderar på att klä på mig snart innan plutten vaknar o han ska ha kläder på sig.
Ska in till vmo idag o umgås med Elin o gå till skolan o hälsa på :) får hoppas både Helena o Lena är där o att man även träffar på Eva också :)
Träffar väl på en del hoppas jag, ska säga hej till köket också dem var med nyfikna haha
Fryser gör jag med så kanske dags att ta på sig nu så man slipper frysa allt för mycket :)

Ne nu ska jag göra lite nytta!
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards