sofiaskoog

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Sofia Skoog - 19 november 2012 13:38

Tar o bloggar en snabbis nu innan jag ska vila igen! Syster kom hit o tog med sig Conrad ut på en promenad så jag får lite lugn o ro och kan vila! <3 Tycker inte om att bli sjuk jag blir alltid så dålig -.- ja det är väl bara att ta sig i kragen och se glad ut.
Ska beställa hem nya flaskor till plutten nu kör på Dr brown ist eller vad dem nu heter o hoppas dem funkar bättre dessa MAM funkade, men inte alltid han sväljer fortf luft :/


Helgen var mycket trevlig, firade som sagt Farbror Lennart o där träffa man alla kusiner Skoog mycket trevligt :)
Hade en trevlig kväll, jag o tony kunde slappna av och bara njuta av kvällen för plutten var hos alla andra, eller ja mest hos Paula o Jennie :) Tack så jätte mkt det behövde vi verkligen!

Felicia höll även i han för första gången, söta unge :)
Men tror nog det blev för mkt ljud för plutten då han vart jätte kinkig när vi kom hem och sen senare på natten! Men tillslut somnade han o jag fick mig lite sömn innan det var dags att vakna o säga hejdå till Marie + familj där vi fick sova :) och sen gå till Amanda o hälsa på! Det blev kaffe o tjöt där, mycket trevligt borde ses lite oftare tycker jag! :)
Plutten fick en Väst med döskalle på utav Marie + familj o även två mjukisbilar :D o så fick han två bodys av Amanda + familj en blå o en med elefanter på, o det tackar vi så jätte mkt för :)

Nu ska jag ta o vila lite så jag orkar med kvällen o natten! ( om han nu är kinkig då )

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards