sofiaskoog

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Sofia Skoog - 3 november 2012 14:50

o här sitter jag, ska snart bege mig till affären för att handla inför ikväll! :)
Jaa det kanske är bäst så, så jag kan fixa allt!
Får ju fin besök av Mikael o Emelie :)
Så då blir det mat o spel.

Vilade en stund innan tillsammans med plutten o det var väldigt skönt.
Skönt att vara hemma o sova i sin egna säng plutten var duktig o sov ca 5 timmar :)
Farmor ringde innan o frågade om sin mobil haha ja jag säger o de, dessa gamla är väl för underbara ibland, vi satt ju o lärde henne mobilen, men ja det får man ju göra varje gång man kommer dit ;)
Ikväll skulle hon äta mat och dricka vin med sin syster haha
Jaa jag sa åt henne att dricka upp vinet jag köpte o det skulle hon allt göra! ;)
Nej dags att bege sig neråt kanske så man får det gjort!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards