sofiaskoog

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Sofia Skoog - 11 november 2012 21:54

Haft en mycket bra söndag, började med sovmorgon, o det är jag väldigt tacksam för! Min man är bäst <3

Gosade även mini bebis o fikade lite :)
Åh han är så liten o söt! Tänk att man själv vart så liten, ja jag har iaf vart lika liten som Leo haha kan knappt förstå det själv xD

Åt kalkon hemma hos mamma o det var riktigt gott :) Tack för maten o den trevliga stunden <3.
Pappa kom förbi sen när vi kom hem på mat o fika o det var mycket trevligt <3 det får vi verkligen göra om! :)
Han lärde mig även hur man gör julskinkan misslyckades ju totalt förra året hahaa
Slängde ju in hela skinkan då med senap o så ;)
Ja nångång måste man ju lära sig nått nytt! Så jag ska nog allt göra en julskinka innan jul så jag gör rätt ;)
Ne nu äre dags att ge plutten mat, sen sova förhoppningsvis,är dock inte så trött men det kommer väl :)
God natt!

Av Sofia Skoog - 11 november 2012 10:42

Idag är det farsdag, pappa kommer hem hit ikväll på lite mat <3
Tony fick whiskey i farsdag present ;) snäll liten son han har haha
Får fin besök en liten stund sen av Elin med familj :) gosa mini bebis <3
Ska på kalkon middag hos mamma med så idag har vi fullt upp :)

Igår var vi ju på dop o det var mkt trevligt! Efter dopet drog vi hem till oss o käkade pizza o spelade plump o hade det trevligt! :)
Ska försöka hinna slänga ihop en kladdkaka får väl se om plutten går med på det ;)

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards