sofiaskoog

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Sofia Skoog - 14 november 2012 09:13

Mitt i veckan o idag får jag fin besök av Sollan förhoppningsvis :D
I måndags drog jag till Värnamo o träffade Hannibanni vi drog till skolan o hälsade på och jag fick träffa alla jag ville träffa :) Min gamla matte lärare kom aldrig fram o hälsade haha I GOT THE POWER!
Nej men det var mycket trevligt att få träffa alla spec Helena :)

Igår tog jag mig en promenad o sen blev det fika på göstas med Jana, mycket trevligt :) Snart flyttar hon in hit till stor stan så då kan man kanske ses mer ? Yeey
Försöker hitta en kurs i Matte B men det är bara massa krångel så kanske får ta hjälp av en Syo ?
Ska nog skicka ett mail till henne i gvd iaf för att se om hon kan skicka några länkar eller nått!
Har ju kommit på att jag vill bli Barnmorska, är mycket plugg haha men ska kolla upp allt jag behöver veta m.m

:) Måste ju iaf vänta ett tag, jag kanske hinner komma på andra tankar under tiden vem vet ;D

ne nu ska jag mysa med plutten <3

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards