sofiaskoog

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Sofia Skoog - 1 november 2012 20:59

Ja nu har jag köpt nya napp flaskor till plutten så får vi hoppas att magknipet släpper :) Det blev mam o en så länge är han lugn o fin men ja ska väl inte ropa hej ännu! Men han var mycket värre igår då skrek han ju nästan hela tiden, Han fick även en vetenalle av farmor o det tackar vi för :) Det hjälper ju att lägga varmt mot magen när han har ont!

Det blev inget Emelie idag :( hann inte med tåget som jag skulle ta. Blir inget imorgon heller! Jag som saknar henne <3
Ne nu ska vi forts kolla på tv!
Love S

Av Sofia Skoog - 1 november 2012 10:31

Ska snart in till stan för att handla lite till plutten! Annars händer det väl inte så mycket, synd att Emelie skulle iväg idag annars hade jag kunnat åka in dit o umgås med henne lite, saknar ju henne :) <3 Men men så kan de vara! Imorgon åker vi hem o de ska bli så skönt att sova i sin egna säng :)

Måste ladda mobilen igen -.- ja jag får lämna den hemma på laddning ;)
Nu väntar vi bara på att plutten vill ha mat så vi kan åka sen!

Av Sofia Skoog - 1 november 2012 07:51

Han har haft sån magknip usch
Nästan hela kvällen igår höll han på o lite nu imorse, så idag får jag antingen gå eller ta bussen in till avesta för att köpa ny flaska så han inte sväljer så mkt luft!
Det är ju så jobbigt när han har så ont o man inte kan göra nått <3
Får hoppas den flaskan är bättre o han inte sväljer massa luft!

Nu ska jag ligga o dra mig lite till innan det är dags att gå upp.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards