sofiaskoog

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Sofia Skoog - 26 april 2013 09:27

Klockan är inte ens 10 o jag är så uttråkad, aja hängt upp tvätten iaf ska väl plocka iordning lite här hemma iaf

 o senare baka en kladdkaka får ju fin besök av svärmor och hennes föräldrar sen senare i eftermiddag :)
Var ju där uppe igår o fick lite mat i magen och många skratt, fick även en bra bild på mannen, conrad och Roy :D

helt underbar bild blev det, det blir verkligen att beställa hem ett sådant kort!

Ska ringa försäkringskassan idag med och se till att dem arbetar lite snabbare när det gäller mina pengar.. Tur jag har en underbar man, fast att jag hatar detta! Aja bara hålla alla tummar att jag har jobb direkt efter mammaledigheten så vi slipper krångla med pengar då med, hatar verkligen när jag inte vet hur mycket pengar jag får vill ha ett jobb så jag får en riktig ekonomi och kan börja betala mer så mannen kan spara sina kanske <3 För nu är det banne mig snart min tur att betala en massa och inte han så snälla ge mig ett jobb :D


Älskar min lilla familj, ni är mitt allt <3


Love S


Av Sofia Skoog - 26 april 2013 07:06

Vad ska man göra idag då? Vädret är inte på topp och jag har ju ingen lust att sitta här o glo hela dagen.

Sitter här med mig kaffe iaf o conrad är galen som vanligt underbara morgon helt enkelt <3
Mannen har fört över sina pappa dagar så nu får vi se när dem kommer in, förhoppningsvis snart får nog ringa o prata med dem så det ordnar sig snabbt, behöver ju pengar till resan vore ju inte bra att åka dit utan ett öre för då får jag inte mat på hela veckan och jaa måste bara sitta o glo... Men så äre förhoppningsvis blir allt skit bra höhö

Pratar med min älskade Emelie som vanligt tur jag har någon vän vaken så här dags som kan underhålla mig <3

nej dricka upp mitt kaffe kanske o bara ta det lugnt en stund det behövs


Love S


Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards