sofiaskoog

Alla inlägg under april 2013

Av Sofia Skoog - 30 april 2013 19:22

På mina tatueringar jag vill göra stjärnjävlen på armen förstör lite dock haha vill iaf täcka armen iaf delen där nere först o främst sen får vi väll se vad som händer, måste ju bara få fram nått snyggt också är ju inte bara att tatuera har jag märkt ;) ska snart iväg o kolla brasan antar jag! Måste måla om naglarna, denna gången blir dem nog gröna ;)
Ne dricka upp mitt vin o fundera lite till

Love S

Av Sofia Skoog - 30 april 2013 08:32

Har det fixat sig med försäkringskassan och jag har fått ansöka om nya dagar! Hon skrev även in att dem ska ta tag i mitt ärende snabbt så jag får mina pengar :) hoppas verkligen att det går snabbt isf! Nu tror jag inte att jag behöver oroa mig så mycket längre eller jaa jag hoppas inte det ! Bara se till att jag skriver in mig på arbetsförmedlingen senare också så jag får pengar dr ifrån sen när dagarna tar slut xD även söka massa jobb!

Gjorde som sagt frukostmuffins innan och jaa dem blev goda smakar ju som omelett haha fast hälften hade kommit på plåten då det hade runnit ut från formarna, så kan det gå ibland ;)

Nu vaknade Conrad till igen, haha älskar när han är nyvaken han är så sööt fast ja det är han ju annars med men han se så rolig ut haha <3 min älskade finaste son, tänk att jag har en underbart fin liten familj som jag älskar så otroligt mycket ! Jag är så lycklig, aldrig vart så här lycklig innan Tony har verkligen hjälpt mig med så mycket mitt självförtroende hade varit nere på botten om inte han funnits vid min sida, jag är så tacksam för allt han gör/gjort för mig, bäst är han <3 Och kan ni tänka er att det är mannan jag ska spendera hela mitt liv med eller jag hoppas det iaf för jag kan inte tänka mig ett liv utan honom <3
Jag älskar dig Tony :)


Nu ska jag o plutten diska se hur detta går ;)
Love S

Av Sofia Skoog - 30 april 2013 07:18

Ny dag här o det verkar bli dåligt väder men ska nog försöka ge mig ut på en promenad iaf! Har frukost muffins i ugnen just nu hoppas dem blir goda :) kaffet är på gång även det, toppen! Verkade som om att plutten ville ha närhet vid ca halv 6 idag han somnade inte när jag stoppade in nappen o när jag tog upp han så somnade han på en gång så vi gick o la oss i soffan o myste och även jag somnade till <3 Min fot har gjort ont några dagar nu vet inte vad det är men det går väl över till slut :)
Nu ska jag hämta mitt kaffe!

Love S

Av Sofia Skoog - 29 april 2013 14:53

Regnat ute o verkar fortf göra det! Nu är iaf disken diskad o andra maskinen tvätt är igång. Hoppas det är uppehåll ikväll så jag kan bege mig ut lite :) måååste ju ligga i nu kan inte fuska med träningen snart dags att dra till tunisien o jag är tjockare än någonsin bläää! Men förhoppningsvis visar det resultat snabbt ;) måste även duscha idag men det tar vi ikväll! Plankan plankan plankan ska jag köra stenhårt på nu! Min lilla extra kula är ganska irriterande med haha ser ju ut som om att jag är gravid med den kulan där xD aja bara att kämpa på :)

Love S

Av Sofia Skoog - 29 april 2013 09:42

Tvätten upphängd o morgon promenaden har jag redan gått! Conrad är inne i vårat sovrum o härjar o jag sitter o glor i köket. Blir en promenad senare idag också men hade ju vart kul med sällskap men ingen verkar kunna! Aja sånt är livet. Conrad är även kinkig idag eller ja lite iaf -.- dagen har inte ens börjat hur ska detta sluta?

Love S

Av Sofia Skoog - 29 april 2013 07:09

Plutten har sovit bra inatt :) älskar dessa nätter o hoppas verkligen det forts så här! Får även hoppas att han är en snäll pojke idag med, än så länge är han ju det men dagen har ju knappt börjat. Sitter här med mitt kaffe iaf o glo tvn tvätten är i maskinen, blir nog en lång promenad idag får se om jag får med mig Elin o Leo :)

Love S

Av Sofia Skoog - 28 april 2013 22:00

Ska snart gå o lägga mig, ska bli skönt att få sova nu eller ja förhoppningsvis. Conrad har vart väldigt kinkig hela dagen knappt något har han vart nöjd med bara små stunder men alla har vi ju våra dagar o mina är många just nu haha men ska försöka att bli lite positivare ;) fyller ju snart år o då kanske man ska vara extra snäll så man får många presenter! Tror dock inte det blir så mkt firande lär ju sitta hemma o glo men men jag har ju iaf min finaa familj <3
Och så är det bara 36 dagar kvar tills vi åker mot värmen och vila och förhoppningsvis många skratt o fina dagar :)
Ne sova var det ja
Natti natti

Love S

Av Sofia Skoog - 28 april 2013 15:35

Sitter bara o glor.. vill ut o hitta på saker men det verkar inte bli av.. vill cykla gunga med conrad som bara är kinkig hela tiden -.- bläää på denna dagen!

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards