sofiaskoog

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Sofia Skoog - 22 april 2013 21:50

Conrad verkar inte vilja sova så jag får väl snällt sitta uppe ett tag till! När man inte får sova ordentligt så vill man ju gärna gå o sova tidigt men det vill inte conrad, blää!
Var på bvc idag o conrad hade gått upp 800 g på en månad, stora killen <3 Så mannen vann gissa vikt tävlingen idag ;)
Efteråt blev det en liten promenad med Elin o Leo, alltid lika trevligt att umgås med dem <3 tror nog även att det snart är dags för att hälsa på Kristina o Stefan saknar dem allt för mycket! Kanske i helgen? Ja vi får se när jag hinner o när dem kan :)
Ne forts kolla tvn tills jag får sova

Love S

Av Sofia Skoog - 22 april 2013 08:00

Som ni alla kanske vet så är måndagen tillbaka och som det ser ut nu blir det nog en grå o tråkig måndag! Ska iaf till bvc idag o se vad Conrad väger, se vem som vinner mellan mig o mannan ;) blir en promenad med antar jag! Trött idag med får se när conrad vaknar till liv, det blir nog snart. Somnad själv till här på soffan så snart är det dags för kaffe o lite frukost tror jag allt :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards