sofiaskoog

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Sofia Skoog - 6 april 2013 10:09

Suttit o kollat på hus och bara drömt mig bort! ååh vad jag vill flytta till hus nu alltså, vilken frihet det blir.

Hittat massa fina hus dock inte här men uppe i vårt vackra Dalarna men dit vill ju självklart mannen inte flytta bläää, men jag förstår han, han har ju faktiskt sitt jobb här! Men jag hade gärna flyttat dit pga av att jag älskar dalarna har ju vart där så mycket varje sommar t ex :) Sen har jag ju både Farmor och Emelie där <3
Men men så äre ge mig ett jobb någon så vi kan flytta till hus :D sen vill jag fortf gärna ha körkort så jag kan ta bilen och dra mig upp till dalarna och hälsa på, sen vidare mot märsta med kanske ? :D
Jaa jag får väl fortsätta att drömma mig bort haha

hoppas iaf att det blir dalarna i sommar tillsammans med mannen o Conrad <3

Nej ska väl fortsätta drömma mig bort men först slänga i en tvätt i maskinen tror jag.

Love S

Av Sofia Skoog - 6 april 2013 07:52

Lördagen är här och solen lyser där ute :) Sovit ganska bra inatt, så ska väl inte klaga. Vet iinte alls vad som händer idag kanske blir en sväng upp till svärmor, får se :)
Tänk om jag bott nära älskade Emelie då hade jag kunnat gå dit o dricka kaffe i det fina vädret! Me miss you <3
Snart dags för lite frukost kanske? Vet inte riktigt vad jag är sugen på haha men blir väl ägg o knäckemacka kanske, ja vi får se :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards