sofiaskoog

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Sofia Skoog - 21 april 2013 16:17

Underbart väder ute idag :) Jag o mannen har varit lata o kollat film men snart ska jag bege mig ut på en promenad i det fina vädret :) Mannen är iväg hos en kompis o hälsar på med Conrad så det blir en promenad i min ensamhet men vad gör det!

Helgen har vart jätte bra och jag längtar redan till nästa helg, älskar helgerna när jag får spendera dem tillsammans med min man <3

Jag måste även ta tag i mitt liv nu, allvarligt vad jag fuskar med allt och det hjälper ju inte mig med att gå ner i vikt precis! Skärpning.. Nej dags att verkligen ta tag i mitt liv på riktigt hoppas verkligen jag fixar detta nu! Inte så lätt att starta på det nya livet när man är trött hela tiden, när man knappt får sova nått.. Men ska verkligen försöka kämpa emot allt nu för nu är det fan dags att bli lite smalare och snyggare och positivare :D Helst skulle jag vilja ha samma kropp som jag hade när jag träffade Tony men det lär väl ta 100 år innan jag får tillbaka den haha 
Så nu snart är det dags för min promenad eller om jag tar mig en cykel tur ? när jag ändå har en cykel ståendes här haha jaa snart dags att lämna tillbaka den kanske till Elin så hon vet vart hon har den ;)
Nej det får bli en cykel tur!

Love S

Av Sofia Skoog - 21 april 2013 07:25

Åh vad jag älskar nybäddade sängar o nu är alla sängar nybäddade här hemma :) Har vårat nya påslakan på, awesome är det haha
Idag händer det väl inte så mycket ska väl iaf ta mig en promenad i det fina vädret slänga lite flaskor kanske? Ja vi får se ut ska jag iaf! Nej väntar på att mannen ska spela klart sin match sen är det dags för frukost o kaffe, underbart! :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards