sofiaskoog

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Sofia Skoog - 13 april 2013 13:57

Är åter här. Conrad är hos sin mormor o moster idag eller jaa iaf tills ikväll :) Måste försöka lära han sova ordentligt i sin egna säng utan att han vaknar nån gång! Vi drog iaf till gislaved och köpte en elgrill så nu ÄNTLIGEN kan vi grilllaaa :D sen blev det lite annat smått o gott! Väl hemma började mannen med maten o det blev köttkorv med potatis o senapssås så jädrans gott :) Får se vad som händer ikväll mannen ska iväg senar på 50 års fest men förhoppningsvis kommer han hem i tid och tjockar sig med mig <3 Måste passa på nu för på måndag börjar en ny vecka och jag ska försöka börja med lchf får väl se hur länge jag överlever xD men förhoppningsvis blir allt skit bra.

Så håll alla tummar o tår för mig nu!

Fyller ju år nästa månad kanske dags att börjar fundera på nått jag önskar mig i födelsedags present av mannen o pappa :D Kanske ska jag ta o färga o klippa mitt hår innan jag fyller år så jag förhoppningsvis är lite snyggare på min dag, jaa vi får väl se :)

Love S

Av Sofia Skoog - 13 april 2013 06:11

Jaha det var den sovmorgonen... verkar vara viktigarr att alla andra får sova men inte jag -.- Jag som verkligen behöver sova o lär väl bli samma inatt med då mannen ska iväg.. Aja är väl skitsamma hur jag mår, ni får ursäkta mig om jag inte är trevlig mot er men att aldrig få sova tar på krafterna :( är så jävla känslig nu för tiden också men men är väl bara att börja leva med det helt enkelt får väl hoppas allt blir bättre snart!!

.....

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards