sofiaskoog

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Sofia Skoog - 12 april 2013 11:47

Fick besök innan av Emelie o Gofo, mycket trevligt :) Fick henne att dricka lite latte hon som inte tycker om kaffe fast latten smakar ju inte så mycket kaffe så nu kan hon nog dricka latte när vi dricker kaffe ;) Dem kommer hit ikväll o då blir tacos och den där jädrans star wars haha förhoppnings lite spel beror helt på hur sent filmen slutar!
Ska väl försöka diska snart o kanske hänga upp tvätten men nu sover ju plutten i sitt rum o där står tvättstället så får snällt vänta lite iaf! :) Så jaa disken är väl det som står på listan att göra nu så jag får väl snällt diska lite kanske, jaa får se om jag orkar just nu eller om jag bara vill vara lite extra lat!

Love S

Av Sofia Skoog - 12 april 2013 07:19

Fredag, natten gick hyffsat får se om det blir bättre inatt! Hoppas iaf han lär sig att sova ensam o hela natten snart :)
Idag händer det inte alls mycket, ser ju inte ut som om att det blir fint väder idag heller regnet kommer nog om det inte redan kommit haha men men får hitta på saker här inne ist, har en tvätt igång iaf :)
Fick ett par skit snygga byxer av Emelie igår hon hade skickat med dem med Lina, gamla o snygga byxer haha fucking awesoome Conrad kommer bli så snygg <3 åh vad jag saknar den kvinnan!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards