sofiaskoog

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Sofia Skoog - 18 april 2013 06:05

Jag blir så ledsen när han inte kan sova en helnatt utan att vakna... Nu när han vart duktig på att sova två hela nätter så fortsätter det inte så men jag visste väl att det var för bra för att vara sant men nån jävla gång är det väl ändå dags för han att sova hela nätterna!? Nu när han blir äldre också? Vet inte vad jag ska göra längre börjar bli extremt jobbigt att inte få sova ordentligt, inatt har jag väl vaknat nästan varje timme -.- Det tar fan på krafterna och allt.. Jag hoppas verkligen att han börjar sova ordentligt nu innan jag går under totalt av sömnbrist... Fast nu har jag ju ändå fått sova ca 13 hela nätter kanske på 9 månader jaa det går ju framåt iaf! Hoppas bara detta var för inatt o att han sover bättre inatt.
Sitter iaf här och lyssnar på regnet och väntar på att han ska vakna till liv o ha mat! Senare idag ska vi bort till Elin för att hjälpa henne o packa upp o så :) nu har dem äntligen flyttat närmre, yeeey!
Ne ska väl starta tvn kanske.

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards