sofiaskoog

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Sofia Skoog - 16 april 2013 16:33

Det var 25 jävla grader när jag gick o hämtade conrad innan, blev helt förvånad nyss var det ju bara 1+ o nu 25+ jaa det går ju framåt iaf :) börjar fundera på om det kanske är glasögon jag behöver ? Hm jaa vi får väl kolla upp det när jag har råd nån gång ;) väntar på att mannen kommer hem men det dröjer väl 1 timme till bläää saknar ju honom o det är jag nog inte ensam om <3

Love S

Av Sofia Skoog - 16 april 2013 13:03

huvud.. Huvudvärken är kvar som vanligt varför har jag huvudvärk för ? Börjar tröttna på detta riktigt ordentligt nu!
Har jag huvudvärk imorgon också ringer jag nog vc, har aldrig haft huvudvärk så här länge :O aja får se när det går över jag hoppas på väldigt snart för det är inget roligt och att ta hand om en galen unge samtidigt gör ju inte saken bättre! Just nu är han hos sin moster och har det bra antar jag, ska dit o hämta han sen när jag är färdig här hemma :D

Kanske lite frisk luft hjälper mot huvudvärken jaa det märker vi!

Love S

Av Sofia Skoog - 16 april 2013 07:15

God morgon ännu en gång, första gången var vid 4 sen runt 5 skulle conrad ha mat blää. Men jag antar att han sov hela natten för en gång skull iaf :) jag hoppas det fortsätter så här det hade vart skönt att äntligen få sova hela nätter varje dag!
Nu dricker jag iaf mitt kaffe o han springer runt i sin gå stol :) hoppas på en lugn dag då jag fortf har lite huvudvärk :/ ska det aldrig släppa helt? Mannen kommer hem senare idag :( låt tiden gå jävla snabbt idag alltså!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards