sofiaskoog

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Sofia Skoog - 10 april 2013 14:42

Bakade nyss choklad muffins med blåbär o halllon, muuuums! :) annars har det inte hänt så mycket idag det blev en lång runda imorse blir att laga lite mat sen o kanske slänga in en tvätt. Imorgon kommer Jana på besök känns som om att det var evigheter sen vi sågs så det känns bra :)
Ne ska glo lite tv nu!

Love S

Av Sofia Skoog - 10 april 2013 08:04

Efter att få sova ordentligt nån gång är mycket stor.. Får väl se vad som händer idag blir väl en promenad som vanligt o sen kanske lite kaffe hos milla :) Just nu försöker jag få den trötta o envisa ungen till att sova men lyckas inte så bra. Vet inte vad det är med han på kvällarna har han börjar vakna efter en stund och vara skriker? Tar ett tag att få han lugn det är jävligt jobbigt :/ kanske är det tänder på gång eller kanske drömmer han något ? Jaa jag vet inte, får väl bara hoppas det blir bättre snart.. Nu har han nog snart somnat så jag med kan vila lite :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards