sofiaskoog

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Sofia Skoog - 9 april 2013 17:36

Jag kom visst in på dagiset som jag hade som första val så jävla braa :D Nu ska vi bara skriva under och skicka iväg papprena också så vi garanterat har en plats där, toppen!
Åt lite fisk nyss och så fort jag druckit upp mitt kaffe ska jag bege mig ut på en promenad, det behövs verkligen :)
En liten promenad i min ensamhet bara musiken och jag!
Nej ska väl kolla runt här lite innan det är dags att gå ut.

Love S

Av Sofia Skoog - 9 april 2013 15:19

Idag har det inte hänt så mycket, blev en promenad innan iaf i det fina vädret :) handlade även lite, hade ju ingen torsk hemma o vi ska ju ha torsk idag så det fick jag snällt handla! Fick hem papper innan om att vi fått en dagis plats, dock inte första alternativet men vad gör det ? Ska se vad mannen säger när han kommer hem :)
Blir nog en lång promenad senare med aen duschen och även bada conrad.

Love S

Av Sofia Skoog - 9 april 2013 08:05

Tisdag idag o idag ska jag förmodligen leka med Elin o Leo :) Conrad var jätte kinkig igår kväll när han skulle sova gick inte som jag ville men tillslut komma mannen o räddade mig o sövde honom <3 Sen sov han ganska bra hela natten tills klockan blev 7 :)
Ska nog ta o slänga in en tvätt nu medans conrad sover igen!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards