sofiaskoog

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Skoog - 4 maj 2013 17:10

Nu är min älskade son lämnad hos sin mormor :) tänk vilken tur han har att han har en sån snäll mormor som vill ha han <3
Sitter o kolla hockeyn o väntar på att Jana ska höra av sig så vi kan äta god mat! Funderar redan på vad jag ska välja haha galet men åh så gott det ska bli :)

Love S

Av Sofia Skoog - 4 maj 2013 09:51

Som sagt så älskar jag morgon promenader speciellt när det är så fint väder ute, när jag gick hem så var det 15 grader och klockan är inte ens 10, Underbart!
Just nu sitter jag o kollar efter prylar till mitt kalas får se om jag hittar nått, väntar på att conrad ska vakna och ha sin gröt och att frida o sara ska vakna o ska komma hit ;) Ja jag tror detta kommer bli en bra dag och även en bra natt då Mamma är så snäll o ha Conrad över natten så jag förhoppningsvis kan sova LÄNGE imorgon!

Nej ska väl ta tag i tvätten kanske innan han vaknar så jag har det gjort och plocka iordning lite :)

Love S

Av Sofia Skoog - 3 maj 2013 13:29

Haft fin besök idag, älskar när jag får fin besök speciellt från märsta och det är en överraskning :) farbror Lennart o fastrarna carina o monica kom hit en sväng, det är alltid lika trevligt att få träffa dem. Önskar jag vart smartare när jag var yngre med att ta körkortet då istället för att göra annat med pengarna! Allt hade vart lättare då och jag hade då kunnat åka till märsta o hälsa på när jag vill och även till min älskade Emelie i Dalarna o farmor <3 Men sånt är livet!
Nu vaknar Conrad o han ska ha mat!

Love S

Av Sofia Skoog - 3 maj 2013 08:36

Älskar att gå morgon promenader i detta fina väder :) såg inte ett endas moln visst är det underbart? Blev en sväng till både ica o konsum, blir förhoppningsvis en cykel tur ikväll också :) man blir ju så glad när solen är framme o doften av sommarmorgon får se vad dagen mer har att erbjuda faster kommer ju iaf vid 10 som sagt! :) får väl underhålla min lite smått kinkiga son

Love S

Av Sofia Skoog - 3 maj 2013 06:42

Vart vaken mer än vad jag sovit känns det som, jag som verkligen behöver sova får icke det! :( Faster kommer iaf på besök idag vid 10 så nått positivt händer iaf! Hoppas verkligen jag får sova nått inatt då mannen ska iväg på hockey på lördag o kommer hem på söndag.. Dricka mitt kaffe nu och försöka piggna till, jag vill ju faktiskt inte vara världens sämsta mamma!

Love S

Av Sofia Skoog - 2 maj 2013 20:37

Älskar att cykla, dock inte lika skönt när man får ont i röven av sadlen haha men det är bara att kämpa på! :) Ska cykla så mycket jag kan nu skönt att mannen har en cykel jag kan låna!
Fixat barnvakt när mitt kalas är så det är klart nu ska jag bara planera men har ju några dagar på mig att göra det, ska bli så kul vi är 8 st som redan kommer haha ;) bra att jag har några vänner som vill fira mig!
Ne vänta på att klockan ska bli 9 då.

Love S

Av Sofia Skoog - 2 maj 2013 20:36

Älskar att cykla, dock inte lika skönt när man får ont i röven av sadlen haha men det är bara att kämpa på! :) Ska cykla så mycket jag kan nu skönt att mannen har en cykel jag kan låna!
Fixat barnvakt när mitt kalas är så det är klart nu ska jag bara planera men har ju några dagar på mig att göra det, ska bli så kul vi är 8 st som redan kommer haha ;) bra att jag har några vänner som vill fira mig!
Ne vänta på att klockan ska bli 9 då.

Love S

Av Sofia Skoog - 2 maj 2013 11:14

Trivs bäst här på bloggplatsen så stannar nog kvar här :)

Har precis gjort ett evengemang om KALAS, jag fyller ju år denna månaden som sagt så varför inte ställa till med ett riktigt hejdundrande kalas ? :D Bara hoppas nån vill komma, Mikael kommer iaf så helt ensam blir jag ju inte ;)

Lite god mat på sabinas o sen hem hit och göra nått skoj, det blir att planera lite!
Måste fixa barnvakt men det är väl inte så svårt får jag hoppas har ju några att fråga och alla kan ju inte vara upptagna just den dagen!

Nej blev ingen Skeppshult idag får ta det imorgon, och hissen är fortfarande sönder eller ja dörren har fastnat och går inte att öppna, skit hiss!!

Ska iaf på stor och liten med my och barnen idag var ju ett tag sen vi var där nu så det ska bli trevligt :)
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards