sofiaskoog

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Sofia Skoog - 1 maj 2013 21:41

Conrad somnade utan nån nattvälling i magen! Detta ogillar jag grymt mycket, får väl se hur natten o morgon dagen blir!
Mannen torkar skåpen i köket, ja han måste ju också göra nått påstår han som om att han inte gör tillräckligt? Aja vill han så får han väl göra det! ;)
Torsdag imorgon o då ska vi till Lina o hälsa på en sväng o alla vovvar :) var länge sen jag träffa henne nu så det ska bli mycket trevligt!
Det blev ingen mer cykel runda vi slappade o kollade film istället väldigt skönt att göra de ibland med :)
Nej ska väl kolla klart på tvn o sen sova om jag får det för våran lille plutt!

Love S

Av Sofia Skoog - 1 maj 2013 13:47

Efter min cykel tur, men så skönt det känns efteråt :) blir nog en tur ikväll med får se om vädret tillåter men blir nog en annan runda då :) mannen dammsugar o conrad är livrädd haha har han ju aldrig vart innan xD
Trött o hade nog kunnat sova en stund ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 1 maj 2013 08:39

Äntligen maj, snart fyller jag år och strax efter det är det dags för oss att dra till varmare ställe :D åh vad jag längtar!

Grabbarna sover och jag sitter här med mitt kaffe, färgade nyss naglarna gröna ja det blev väl okej ;)
Pratar med Emelie på Viber som vanligt <3 Vet inte alls vad som händer helt idag men det blir iaf en eller två promenader skulle jag väl gissa på :)
Var en bra kväll igår Mikael o Emelie kom över och så gick vi o kollade på majbrasan, var ganska kallt men jag tyckte allt att det var trevligt! Hade glömt vantar till Conrad så han fick en strumpa o ett par byxer på sina  händer haha man får ju ta vad man har! Efter brasan drog vi hem till oss och spelade Uno och hade det bra.
Nu ska jag kolla runt lite här på datan o vänta på att grabbarna ska vakna till liv.


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards