sofiaskoog

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Sofia Skoog - 14 maj 2013 22:01

Ja jag undrar jag om Conrad tänkt vakna o äta lite kanske? han åt ju knappt nått vid halv 7, Tycker inte om när han äter dåligt på kvällarna! Får bädda till här ute i soffan så får vi se hur natten slutar.

Love S

Av Sofia Skoog - 14 maj 2013 19:47

Ja det var ett tag sen jag sökte jobb nu, så nu är det dags att börja på det igen för rätt som det är mamma dagarna slut och Conrad börjar på dagis, tiden bara springer iväg! Ska söka massvis och förhoppningsvis så får jag väl ett tillslut jag hoppas på det iaf ska bli skönt att få tjäna sina egna riktiga pengar :) Så även jag kan hjälpa till att betala mer här hemma!
Tog mig en skön promenad innan toppen var det, älskar att gå i min ensamhet med musik i öronen det är avslappnande på nått sätt! Nu är det allvar på riktigt här INGET godis eller kakor på hela veckan får fuska lite i helgen då jag ska ha kalas o man kan inte ha kalas utan att äta tårta ;) Måste verkligen bli stenhård med detta nu kan inte hålla på att falla tillbaka hela tiden dumma goda sötsaker.
Så håll nu alla tummar o tår på att jag fixar detta nu!

Love S

Av Sofia Skoog - 14 maj 2013 10:24

Grattis till världens bästa Daniel som fyller gammal idag :)
Längtar till Juni månad det händer så mycket då. Först åker jag till tunisien sen blir det upp till bästa Farmor och även träffa bästa Emelie, åh vad jag längtar <3
Imorgon blir det ullared med bästa faster och handla presenter till mig själv från min älskade man <3

Har tänkt så mycket på Karina och hennes familj dem senaste veckorna! Jag hoppas du blir bra snart, du är en stark kvinna du klarar detta <3 Vi saknar dig här hemma så kom hem snart!

Love S

Av Sofia Skoog - 14 maj 2013 06:56

Jag har nog bytt den vidrigaste blöjan idag, trodde jag skulle spy av lukten haha
ja nån gång ska väl vara den första?
Idag ska vi leka med Jana det ser ut som om att det är jag som få gå till henne men det är ju skönt med fint väder. Plutten är så duktig nu, han ställer sig upp själv o kryper jätte bra, mammas stora kille <3 Snart springer han ifrån en och rätt som det är flyttar han hemifrån!
Dags att ge han lite frukost

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards