sofiaskoog

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Sofia Skoog - 10 maj 2013 19:38

Haft en toppen dag med Louise o Agnes :) Var så länge sen jag träffade Louise tänk vad mycket hon gjort för mig alla gånger hon lyssnade på mig o fanns där för mig när jag inte mådde bra alla böner och alla fina stunder, alla borde ha en som henne i sin närhet hon får en alltid på bra humör :)
Träffade hennes fina dotter idag med för första gången och även hon gav mig många skratt av alla saker hon berättade sådan mor sådan dotter heter det inte så? :) Grabbarna där emot fick jag inte träffa men det hoppas jag att jag får nästa gång!
Saknar dem redan och hoppas inte det går så lång tid tills nästa gång vi ses.
Nu är vi snart hemma o där väntar mannen jag har det allt bra jag ändå <3

Love S

Av Sofia Skoog - 10 maj 2013 08:53

Fick förslag om att oopsie bröd är gott så nuhar vi 6 st oopsie bröd i ugnen som jag väntar på att dem ska bli klara! ;) Måste ju äta, duscha fixa conrads väska klä på oss o hoppa på bussen :D
Snart är bröden klara iaf och jag får i mig lite frukost!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards