sofiaskoog

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Sofia Skoog - 13 maj 2013 22:01

Snart dags för sängen, imorgon blir det att träffa Jana antingen kommer hon hit eller så
går jag till henne beror helt på vädret ;)
Det blir väl kaffe antar jag o massa tjat, underbart! Det är så skönt när man har någon annan att prata med än Conrad, visst är han en väldigt bra lyssnare men får inga bra svar tillbaka haha
Ne sova var det

Love S

Av Sofia Skoog - 13 maj 2013 13:34

Ja vi får väl se vad denna veckan har att erbjuda verkar inte bli som jag önskat men men livet ska ju inte vara lätt har jag hört.. Denna dagen verkar inte bli som planerat heller lugnt jag är van att vara ensam dag in o dag ut, trevligt liv jag har va ?
Nog med all negativitet ska nog sätta mig o pyssla eller nått kanske se om Conrad tilllåter det han tar ju sönder mina tidningar så det borde ju vara lugnt!

Love S

Av Sofia Skoog - 13 maj 2013 06:41

Ny vecka o nya tag, idag har jag inget direkt planerat tror jag! Men i veckan ska här pysslas iaf om My inte har ändrat sig så ska hon hjälpa till :) sen blir det antagligen Ullared med faster och att träffa Jana! Lite kalas för att jag fyller år blir det väl med :) Tror på att detta kommer bli en toppen vecka. Nu ska jag dricka mitt kaffe

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards