sofiaskoog

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Sofia Skoog - 22 maj 2013 21:53

Tycker inte om att se fram emot saker som ändå kanske inte blir av så nu vet ni det gott folk ge mig inga förhoppningar för jag blir bara besviken i tillslut !

Nog om det imorgon ska jag gå hem till Lina o hälsa på var ju ett tag sen sist nu :) Så det blir en riktig lång promenad, skönt det!

Ne kolla klart tvn sen sova!

Love S

Av Sofia Skoog - 22 maj 2013 17:40

Vi ska snart ut på en promenad eller ja handla lite efter de ger jag mig ut på en lång promenad :)

Inte så värst taggad längre men så är det ibland! Får se hur det blir med allt ;)
Dricka upp kaffet o sen gå, Conrad ska få lite mat med :)

Love S

Av Sofia Skoog - 22 maj 2013 10:50

När man hellre umgås med sin pojk/flickvän än med sina vänner kanske man borde säga upp bekantskapen med vännerna ? När det väl tar slut så lär man ju inte ha några vänner kvar tänk på det gott folk ;)


Ska ta o äta mig lite lunch snart tror jag, blev ju en tidig frukost o då blir det tidig lunch!
Idag får mannen sin falukorv till middag tror ni han blir glad ? det tror jag iaf haha

Åker förmodligen till gbg den 1 juni istället för att umgås med alla gays people ;) Är pride så jag antar jag kommer vara omringad haha men det gör mig ingenting!

Grymt kul iaf pride festival och sen utomlands hoppas det kommer bli massa bra dagar börja redan må dåligt över att vara utan conrad så länge, fast har man kul går tiden snabbt ju :D

Men kommer dock inte kunna prata med Emelie varje dag! Tänk en hel vecka utan att prata typ kanske lite, det märker vi om det är trådlöst internet på hotellet !
Ska iaf blir skönt att komma iväg och vila och slippa tänka på alla måsten :)

Love S

Av Sofia Skoog - 22 maj 2013 07:59

Snart helg igen underbart o idag fyller bästa Jana år :) Händer inte så mycket idag heller ska till bvc iaf och se om plutten växt något! <3
Startar väl en tvätt snart bara få han till att somna ordentligt :)
Disken är redan diskad så den behöver jag inte tänka på!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards