sofiaskoog

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Sofia Skoog - 9 maj 2013 23:10

börja fundera på hur länge man kan vara utan sömn innan man bryter ihop totalt!!
Kanske jag ska stanna hemma istället för att hitta på massa kul? Ja ibland känns det så!! -.- tålamod verkar vissa inte veta vad det är o inte rutiner heller... aja skitsamma jag som får ta smällen sen ändå, kvittar hur jag mår just nu verkar det som! Inte konstigt jag är på sämre humör nu för tiden..
Klagande inlägg jag vet men när man inte kan prata av sig måste man få skriva av sig, läs eller inte det är upp till er!
aja får se när jag får sova..
Ska bli skönt att komma iväg en stund imorgon o träffa fina människor man inte träffat på evigheter <3

Love S

Av Sofia Skoog - 9 maj 2013 18:11

usch hatar att vänta, grabbarna har blivit sega på att plantera träd haha me want food
och sällskap! Ska väl klä på Conrad iaf i hopp om att det går snabbare för dem att bli klara gumga lite kanske :)

Love S

Av Sofia Skoog - 9 maj 2013 13:38

Mannen har flytt ut i skogen för att hjälpa sin far med att plantera träd, dem har Bara 850 st kvar, ja herregud haha bäst jag gör mig nått att äta då så jag slipper vara hungrig hela dagen!
Var uppe hos Kristina o Stefan innan o drack lite kaffe, och tjötade, fick även med mig älg kött o färs hem :D underbart! Så nu jävla kan jag äta älg igen <3

Kanske göra mig lite mat innan Conrad vaknar till liv.

Love S

Av Sofia Skoog - 9 maj 2013 06:29

Går inte att sova mer ryggen krånglar :(
Är lite trött men får väl hoppas det blir bättre sömn inatt :) Idag vet jag inte helt vad som händer kanske blir det upp till lina får se kanske skulle göra lite annat!

Måste plocka lite här hemma med tror jag haha diska en disk o tvätta en tvätt! Får väl se helt enkelt hur dagen slutar idag :)
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards