sofiaskoog

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Skoog - 13 maj 2013 13:34

Ja vi får väl se vad denna veckan har att erbjuda verkar inte bli som jag önskat men men livet ska ju inte vara lätt har jag hört.. Denna dagen verkar inte bli som planerat heller lugnt jag är van att vara ensam dag in o dag ut, trevligt liv jag har va ?
Nog med all negativitet ska nog sätta mig o pyssla eller nått kanske se om Conrad tilllåter det han tar ju sönder mina tidningar så det borde ju vara lugnt!

Love S

Av Sofia Skoog - 13 maj 2013 06:41

Ny vecka o nya tag, idag har jag inget direkt planerat tror jag! Men i veckan ska här pysslas iaf om My inte har ändrat sig så ska hon hjälpa till :) sen blir det antagligen Ullared med faster och att träffa Jana! Lite kalas för att jag fyller år blir det väl med :) Tror på att detta kommer bli en toppen vecka. Nu ska jag dricka mitt kaffe

Love S

-

Av Sofia Skoog - 12 maj 2013 10:55

Tro hopp o kärlek

Av Sofia Skoog - 12 maj 2013 08:11

o negativa sofia är fortfarande kvar.. händer väl inget speciellt idag som vanligt! Blir väl att bara glo som vi brukar göra.. Ja så roligt har vi det! Behöver duscha iaf kanske gå ut o gå, när man ändå bara sitter o glor så!

Love S

Av Sofia Skoog - 11 maj 2013 19:05

Tänk om man nångång kunde må bra på heltid! Tänk om man bara slapp all skit... Om du bara kunde förstå nån jävla gång hur jag mår hur jävla ensam o övergiven jag känner mig... Du bryr dig väl inte..
Jag orkar inte gråta mer det tar kål på mig!!
Det är väl tur att jag har min älskade son iaf <3 du är mitt allt Conrad

Av Sofia Skoog - 11 maj 2013 18:32

en stund innan idag o det var så skönt :)
får väl se vad som händer ikväll just nu lagar mannen mat, köttkorv mums! Vill ju tatuera mig, får se hur det blir med det dags för mat nu iaf tror jag!

Love S

Av Sofia Skoog - 11 maj 2013 07:16

Verkar som om att det blir en fin dag, solen försöker allt tränga sig igenom :) Idag ska vi handla iaf sen vet jag inte vad som mer händer vi har inget planerat direkt.
Fortfarande tacksam för gårdagen tänk att det finns så fina människor <3

Väntar på att mannen ska vakna så jag kanske kan få sova en stund till!
Love S

Av Sofia Skoog - 10 maj 2013 19:38

Haft en toppen dag med Louise o Agnes :) Var så länge sen jag träffade Louise tänk vad mycket hon gjort för mig alla gånger hon lyssnade på mig o fanns där för mig när jag inte mådde bra alla böner och alla fina stunder, alla borde ha en som henne i sin närhet hon får en alltid på bra humör :)
Träffade hennes fina dotter idag med för första gången och även hon gav mig många skratt av alla saker hon berättade sådan mor sådan dotter heter det inte så? :) Grabbarna där emot fick jag inte träffa men det hoppas jag att jag får nästa gång!
Saknar dem redan och hoppas inte det går så lång tid tills nästa gång vi ses.
Nu är vi snart hemma o där väntar mannen jag har det allt bra jag ändå <3

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards