sofiaskoog

Alla inlägg under maj 2013

Pw

Av Sofia Skoog - 20 maj 2013 20:14

älskade pw vad jag älskar dig! Svetten rinner och det mååååste ge resultat :) Godiset ska jag hålla mig borta ifrån och katrins matschema följs hoppas det kommer ge bra resultat :D
heja heja heja mig, så nu får ni banne mig peppa mig varje dag då blir jag glad med alla möjliga människor som peppar mig! tack i förhand höhö

Love S

Av Sofia Skoog - 20 maj 2013 08:09

är här och idag händer det nog inte så mycket. Får väl se blir ju iaf en o annan promenad, handla tvätta o diska haha like allways ;)
14 dagar kvar tills vi åker underbaaart!
nu ska jag skala mina ägg

Love S

Av Sofia Skoog - 19 maj 2013 15:18

Hade nyss mamma o cissi på besök, fick blommor och lotter men det blev ingen vinst! Nu väntar jag på att dem andra gästerna ska komma och sen förhoppningsvis äta nått! Bara fått i mig frukost idag bläää men bättre än inget iaf haha
sätta mig på balkongen o läsa lite kanske

Love S

...

Av Sofia Skoog - 19 maj 2013 11:13

Jag hatar när jag inte kan skriva vad som helst i bloggen.. Jag måste få skriva av mig! Helst av allt kanske prata av mig men jag har ju så svårt för det, finns många jag kan prata med bla bla bla men jag har svårt för att öppna upp mig själv!
Man ska inte sitta o ge en förhoppningar om man inte kan hålla det eller menar det, man ska inte bli elakare bara för att man dricker alkohol, denna jävla alkoholen borde försvinna ibland blir så less på den hur den ändrar människor o att den ibland kan vara viktigare än andra!
Jag måste bli bättre på att prata med folk men vill inte lägga ner all dålig energi på andra men detta tar kål på mig..
Säger jag vad jag tycker o känner så blir det oftast fel och sura miner hur ska jag då kunna prata när jag behöver?
Låt mig vara den glada Sofia låt mig må bra och säga vad jag tycker o känner utan sura miner tack! För ska jag kunna öppna upp mig och prata så borde man kanske lyssna istället!

Ska ta mig en promenad snart tänkte jag, en stund för mig själv o tänka :)
Dont worry be happy!

Love S

Av Sofia Skoog - 19 maj 2013 10:46

Dagen igår var bra, nu har jag ont i huvudet och är seg haha men så blir det när man blandar alla möjliga drickor!
Idag ska jag väl städa upp efter allt och gå mig en promenad fixa en kladdkaka kanske och sen kommer det min familj o tonys familj hit o firar mig, ska bli trevligt :)

Snart 2 veckor kvar tills jag åker, ska bli så skönt!

Jag måste bara få klaga lite, förstår inte hur andra tänker? Varför bli sur för att jag säger vad jag känner o tycker ?? Bättre jag säger nått eller hur? Att man inte förstår att man blir besviken då är det nått fel!
Ne ska väl ta o städa upp efter alla andra.

Love S

Av Sofia Skoog - 18 maj 2013 09:28

o idag står det mycket på schemat just nu raka benen haha
städa panta slänga skräp lämna conrad göra conrad mat duscha göra sig iordning o sen dra o äta på sabinas med många fina människor :) Tänk att det var några som ville fira min födelsedag haha sen blir det hem hit o ha det bra :) Kommer bli en toppen dag idag gissar jag på!
Måste raka mina ben nu

Love S

Av Sofia Skoog - 17 maj 2013 09:08

Underbart jag älskar fredagar det betyder helg mannen är hemma o jag slipper ha allt för tråkigt haha
Idag kommer iaf Jana o Frida hit o kanske My :) Det blir bak pyssel o hår färgning ska bli rödare i håret tänkte jag, bara hoppas det blir bra. Vart på morgon promenad redan blir väl en till antagligen innan dem kommer ;) Måste ju lämna matbeställningen till Sabinas bara komma ihåg att jag med ska ha mat haha
Ne leka med conrad o glo tvn

Love S

Av Sofia Skoog - 16 maj 2013 08:45

Livet känns underbart nu o jag hoppas att känslan är kvar länge :)
Var på en morgon promenad nyss handlade lite så jag kan göra matlådor till conrad :) har dock glömt ta fram kycklingen haha så kan det gå! Måste lik förbannat in till gislaved idag har ju ingen dricka till helgen o jag kan ju inte vara utan det ;) Måste även ringa o beställa bord bara räkna ihop hur många vi blir, ska bli så roligt hoppas jag ;)
Ta fram kycklingen o diska lite då!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards