sofiaskoog

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Skoog - 28 maj 2013 13:46

Idag har jag vart lat både jag o conrad har pjamas på oss ;) men efter han ätit upp ska vi gå ut på en promenad! Handla lite bea sås yeeeeah ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 28 maj 2013 10:58

Åh vad jag önskade att mannen var ledig denna veckan med så jag kunde få gosa med han massvis <3

Kommer bli så tomt när jag åker ingen tony o ingen conrad bara bilder o ingen Emelie heller :/ Kanske nån gång ibland när vi sitter på hotellet :D

6 dagar kvar till tunisien och 4 dagar kvar till gbg dags att börja tvätta upp o packa snart kanske så man slipper göra det i sista minuten har iofs fredag kväll o lördag på mig att packa ! Får vi se hur det kommer gå att vara utan Conrad så länge bara vart utan han i 2 dagar ju kommer dö men som sagt har man kul så går veckan snabbt :D


Love S

Av Sofia Skoog - 27 maj 2013 07:05

Vakna här hemma, plutten leker o jag dricker kaffe o glo tvn! Idag händet inte så mkt vad jag vetvblir väl en o annan promenad :)
Om 7 dagar drar vi till tunisien får hoppas jag inte saknar ihjäl mig haha
Så denna veckan måste jag verkligen gosa o umgås med mina älskade pojkar <3
Jag drar ju redan på lördag som sagt!

Love s

Av Sofia Skoog - 26 maj 2013 08:53

Fick sovmorgon idag o det var behövligt nu kör jag en vecka till tills jag får vila upp mig riktigt ordentligt :)
Idag ska vi hem till svärmor o peter o äta kallops som jag saknat denna kallops, det ska bli så gott!
Annars händer det väl inte så mycket blir väl promenad o handla lite kanske.

Hade en mycket trevlig kväll igår alla drog till sigges så det blev bara jag o jana kvar tillslut, mycket trevligt :)

Love S

Av Sofia Skoog - 25 maj 2013 16:23

Jag gjorde det hur vågade jag? Haha
Jag som knappt vågar klippa mig ;)

Har jag världens sötaste unge eller han är så duktig o helt galen <3 mamma älskar dig min finaste!

Har jag världens bästa man eller ja det är väl självklart han är bäst :D <3
Älskar min lilla familj! Ni är mitt allt

Love S

Av Sofia Skoog - 25 maj 2013 14:55

Ikväll ska vi jävla med fira gamlingen JANA :D Först till gvd en sväng o träffa älskade kusiner, ska bli kul så nu får dem shoppa klart snart ;)
Precis duschat och ska snart välja ut kläder varför ska det alltid vara svårast ? haha men först dricka upp min öl och lyssna på massa bra musik innan mannen o Conrad kommer hem :)

Love S

Av Sofia Skoog - 25 maj 2013 07:31

Godmorgon gott folk här är vi vakna fast kanske inte lika pigga men kaffet gör väl under? Ska försöka att ge mig ut på en lång promenad senare tror nog jag ta den långa rundan idag :) 9 dagar kvar nu o jag lär ju inte bli mindre haha men men ska ju inte ha så brottom kanske ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 24 maj 2013 12:17

Gjorde ostplättar nyss och ja det funkade faktiskt :) dock inte mättande så fortfarande hungrig har ju några kvar men inte så gott o äta allt på engång!

Conrad sover nu och jag hoppas han iaf sover 1timme så jag hinner plocka iordning lite, har så tråkigt så nått vettigt får jag väl ta o göra ;)
Kanske plocka upp alla mina kläder ? dem har visst hamnat på golvet eller ja inte alla men dem flesta ;)
Bytte sängkläder i conrads säng innan och ska även göra det i våran senare om jag hinner!
Ne städa upp mina kläder nu då.


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards