sofiaskoog

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia Skoog - 8 januari 2013 15:13

Tog mig en sväng bort till Elin o Leo innan :) mycket trevligt!
Träffade både Lina, Anne o Nellie o Joel, glömde min väska när jag skulle gå o när jag kom upp igen så fick jag en kram av Nellie söta unge, dem har verkligen blivit stora båda två :)
Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så vi kan fixa käk!
<3

Är glad att jag har så få men fina vänner, trött på dig o ditt skit snack!!
Love S

Av Sofia Skoog - 7 januari 2013 22:15

Tog mig en lång promenad o stannade till hemma hos Kristina o Stefan på kaffe :) Det är alltid lika trevligt, man måste bara älska dem !
Ikväll var vi hos svärmor lille hon fyllde ju år igår så var uppe där o gav henne en blomma :) Imorgon ska jag till Elin o Leo och hälsa på, mycket trevligt! Får väl hoppas lillkillen är vaken mycket mer när man kommer haha
han är ju en höjdare på att sova!

Nej glo lite tv o sen sova :)
Love S

Av Sofia Skoog - 7 januari 2013 10:20

Tog på mig mina ny leggins ifrån Lindex innan o såg nu att det var ett hål på benet ? fy fan så jävla dåligt..
Tur att kära svärmor har en sy maskin, förbannad blir man när man upptäcker sånt!!
Jag som ville ha på mig dem, men får snällt vänta tills imorgon eller nått.
Ska mata plutten om en halv timme kanske o sen klä på han o ta mig en lååång promenad kanske samma promenad som igår ? Så kanske man kan stanna på kaffe också ? Jaa det märker vi :)

Fick mail idag iaf om att jag fick söka till utb i Gnosjö men dem tar i första hand in dem som bor i kommunen så har jag tur så kommer jag in :D Så nu ska jag söööka dit o hålla tummarna på att jag kommer in! Hade vart så jävla bra :)

Love S

Av Sofia Skoog - 7 januari 2013 08:07

Varför ska de vara så mörkt ute? Nu vill jag verkligen att det ska bli ljusare man blir ju bara tröttare av detta mörker.. Aja plutten ska äta klart o bytas på sen drar vi nog ut på en promenad :) Hade ju vart grymt skönt! Hinner väl bli lite ljusare iaf.

Love S

Av Sofia Skoog - 6 januari 2013 14:52

Blev en lång promenad med Jana o gud så skönt det var! :) var väl ute i ca 1,5 timme, ska väl försöka gå 1 gång i veckan tillsammans iaf, det lär behövas mer för min del men det är ju aldrig fel med sällskap nångång iaf !

Ska försöka ta mig en lång promenad varje dag, innan frukost kanske ? Hade ju vart skit bra se om man orkar det haha

Mannen börjar jobba imon så jag får väl se vad jag hittar på, blir iaf att ut o gå med Jana nån dag o träffa Elin o Leo.

Åter tillbaka till vardagen helt enkelt, kommer nog kännas konstig nu när jag haft mannen hemma så länge men så äre

Nej nu ska jag läsa lite bloggar o sen slänga mig i soffan igen


Love S

Av Sofia Skoog - 6 januari 2013 09:41

Idag står det inte alls mycket på schemat men det blir väl att tvätta lite o så!
Ska även ta mig en promenad senare med Jana :) Mycket trevligt!
Just nu tar jag det bara lugnt o dricker mitt kaffe, så  här mkt drack jag inte kaffe innan, men så äre haha

Nej har inte så mycket att skriva faktiskt !

Love S

Av Sofia Skoog - 5 januari 2013 22:31

Satt o kollade på bilder innan på när vi låg inne på BB, gud så tjock han var våran lilla plutt <3
Åh när jag fick hålla han för första gången, fy fan så lycklig jag var.
När jag låg på observationen i 4 timmar var de dem längsta 4 timmarna i hela mitt liv, jag ville bara upp o träffa plutten, tänk att ha en sån stor längtan efter någon <3
Jag önskar så mycket att hans andra morbror fick träffa han, att min fina lillebror fick träffa sin systerson åh vad jag längtar till den dagen! <3
Ne nu ska jag slänga mig i soffan o vänta på att mannen o plutten kommer hem :)

Love S

Av Sofia Skoog - 5 januari 2013 18:18

Skickade precis iväg ett mail till vuxenutb i Gnosjö, för att se om jag kan studera där istället för att vänta 100 år ? Jaa vi får se vad dem säger, antar att jag får svar på måndag :) Annars får jag väl snällt söka nått annat eller vänta ett helt jävla år!
Frida var här innan o det var mkt trevligt :)
Just nu dricker jag ett glas vin o lyssnar på musik o njuter för mig själv :) Pratar med lite folk på fejjan haha

Kalle o jag ska ut o dansa i sommar, om vi hittar nått haha fan vad kul xD
Ska nog se till att hitta nått iaf fy fan vad kul ut o dansa bugg m.m


Nej nu får mannen höra av sig tycker jag! eller så går jag bara dit haha jaa får se hur jag gör ;)
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards