sofiaskoog

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Sofia Skoog - 10 januari 2013 18:32

Idag har jag haft fullt upp, tvättat o allt vad det hör till, faster o Maya var här på besök innan alltid lika trevligt :)
när dem åkte hem hann jag titta igenom en tidning innan det var dags att börja med maten som blev köttbullar, potatis med brunsås o sallad :) MUMS!
Ska väl antagligen diska lite sen får se om jag orkar annars får jag ta det imorgon på morgonen innan jag drar till My en runda för att dricka kaffe o tjöta lite :) 
Just nu sitter mannen o hans kompisar o fetar sig med tårta i köket o eftersom jag inte ska äta massa skit så hoppas jag över det är inte så förtjust i tårta heller så jag överlever :D

tänkte beställa hem lite bilder men väntar nog lite till iaf !
Väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan kolla på Sveriges mästerkock, jag älskar det programmet och Per morberg är fucking awesoome! Kanske ta mig en promenad innan ? så jag får röra på fläsket lite så det försvinner nån gång, det hade då inte vart fel, nåja nu ska jag allt sluta skriva för idag.

Love S

Av Sofia Skoog - 10 januari 2013 10:01

Idag fyller min bror gammal så grattis till honom :) Det hade jag totalt glömt bort haha kom på det igår så några presenter får han inte nu!
Faster kommer på besök idag som sagt så borde nog skicka till henne o kolla vad hon vill ha för kaffe så jag vet

xD Tror inte hon vill ha pulver så det går ju bort men kan ju alltid fråga!

Nej ska kolla efter ett linne o se om det gått ner i pris annars så struntar jag i det, hade ju inte suttit fel med nytt linne ! Måste hänga upp tvätten också boooring men så äre.
Love S

Av Sofia Skoog - 10 januari 2013 07:31

Här är vi vakna o i full gång :) har startat en tvätt o plutten har gympa !
Dags att ta tag i den torra tvätten kanske o små plocka lite :)
Plutten lär nog somna snart igen o då ska jag försöka. hinna duscha de hade ju inte vart fel!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards