sofiaskoog

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Sofia Skoog - 2 januari 2013 11:41

Som det ser ut nu så blir det en resa till Tunisien i Juni med min tanta Frida o förhoppningsvis några till haha :D
Fy faaan vad skönt! Ser verkligen fram emot det.
Så nu gäller det att ligga i träning inget godis m.m på vardagar ne usch fy blää för det, nu måste jag gå ner i vikt,

håll alla tummar o tår för mig nu kära människor haha :D

Denna gången tar vi flyget till Sousse istället för Djerba, Sousse är mycket större och det finns mer utbud så jädrans gött :) Tunisien är en fin stad förrutom alla försäljare som inte släpper en det gäller att tänka efter vart man går haha
Nej men jag hoppas verkligen det blir av det hade vart så jävla skönt! Fyller ju år några dagar innan där så nu vet jag absolut vad jag önskar mig i födelsedags present, massa fickpengar så jag kan shoppa shoppa shoppa! :)
Finns nog mer att se o shoppa i Sousse än vad det fanns i Djerba för den delen också så då lär man ju behöva pengar till det !
Ne ska ta mig en dusch o senare idag ska jag träffa bästa Emelie för att byta julklappar o dricka kaffe :D

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards