sofiaskoog

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Sofia Skoog - 15 januari 2013 18:12

Farmor ringde nyss o var gråtfärdig hon är orolig för pappa efter hon hört om krocken nere i skåne o inte fått tag på honom fick förklara för henne flera gånger att han jobbar natt när han kör dit o inte dag så hon behövde inte oroa sig om att han var med i den krocken! Stackars lilla farmor <3

Får väl ringa pappa lilla o säga till han att han måste ringa farmor så hon inte sitter o oroar sig i onödan!

Nehe ska väl ta tag i disken kanske! Så man slipper ta den imorgon ? Eller så tar jag den imon helt enkelt kanske bäst så, så får jag vila idag.. Ska även fuska lite idag o äta en semla Mums!
Love S

Av Sofia Skoog - 15 januari 2013 14:53

Tänkte ta o skicka lite mail o ringa lite samtal för att försöka fixa så man kanske kan hoppa in o jobba lite extra om helgerna! Det hade vart så jävla underbart :) Tjäna ihop lite extra pengar aldrig fel det!
Får väl se om det finns nått inte säkert det ju!
Magen börjar kurra nu o mannen är inte hemma förens om 1,5 timme får väl ta en frukt så länge :)
Det börjar visa minus på vågen äntligen får hoppas det forts så o att det inte är nått lureri !
Plutten har fått massa utslag, ser ut som eksem så ska få en tid hos barnläkarn o kolla upp det, bvc tror det är mjölkallergi typ, tråkigt isf aja det brukar gå över säger dem iaf så får hoppas han inte blir det mjölk som är så gott :)
Nej nu ska jag ta mig en frukt innan plutten vaknar!

Love S

Av Sofia Skoog - 15 januari 2013 10:09

Blir nog att städa idag känns onödigt att försöka sig ut snöat endel inatt, haft skit konstiga drömmar inatt haha men men så äre nån gång måste man väl ha det med. Sitter just nu o dricker mitt kaffe såg nyss att det inte är nån mästerkock idag, måste snällt vänta tills imorgon!

Nej ska dricka upp mitt kaffe o ta mig i kragen o börja städa :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards