sofiaskoog

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Sofia Skoog - 22 januari 2013 22:32

Snart dags att sova!
Men jag måste bara få säga att jag skriver vad jag vill och vart jag vill sen om personen tar illa upp så varsågod! Låt mig vara omogen som du säger :)
Men att jag Inte får ha ångest/må dåligt över att jag skulle ha vart borta från min son i 1 vecka så behöver du fan inte prata med mig heller! Du har ju inga egna barn så yttra dig fan inte.. Jag vet att jag måste vara utan han nångång men 1 vecka är lite för mycket.. Nej ska inte lägga ner mer energi på dig eftersom jag är så omogen!

Godnatt alla fina människor där ute :)
Love S

Av Sofia Skoog - 22 januari 2013 19:29

Beställde nyss hem Tre apors röd vin åh jag hoppas verkligen att det är gott!
Aldrig druckit rött vin inte vad jag kommer ihåg iaf haha

Duschen avklarad o borde egentligen diska men det orkar jag nog inte det är ju inte världens roligaste, skulle vilja ha en diskmaskin tänk så skönt det hade varit, alla ni med diskmaskin vet ju hur det är :)


Försöker sälja lite saker men verkar inte vara många intresserade haha
Men jag har iaf en elektrisk bröstpump till salu om nån är intresserad ?  :D

Tänkte sälja den för 800 + frakt!
Den är ju faktiskt bara använd 3 gånger och så kostade den ca 1600 ny!
Nån som vet någon som behöver en ? Hade vart skönt att bli av med den

Nej nu ska jag gosa med min plutt

Love S

Av Sofia Skoog - 22 januari 2013 10:57

Äntligen så ska jag inte gå till bvc förens om 1 MÅNAD!! Kan ni tänka er det ? Herregud så skönt äntligen insåg hon att det inte är så kul o springa där varje/varannan vecka :)
Ska ringa sjukan med o försöka ändra tiden så vi kan komma tidigare o få reda på om det är möjlkallergi eller inte, förstår inte varför vi fick en tid den 11 feb ? Vill ju inte vänta allt för länge ifall att det är det -.-

Aja plutten hade gått upp i vikt som han skulle så det är ju ingen fara :) Men utslagen är fortfarande kvar men har minskat en hel del o det är ju bra det!
Idag ska jag nog bara vara hemma o ta det lugnt får se om det blir en lång promenad med plutten sen efter att han ätit nu det hade ju vart skönt
Nehe ska väl slänga in en tvätt.
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards