sofiaskoog

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Sofia Skoog - 30 januari 2013 09:49

Är med och tävla om att prova bärselen One från babybjörn det hade vart grymt kul att få vinna o vara en bloggtestare!

Just nu sitter jag här o kollar lite plutten sover o snart ska vi väl börja gå mot jana ska bara fixa med maten o allt sånt först.. Jana bjuder på pannkakor idag o ja det är väl inte bra o äta det när man ska gå ner i vikt men det skiter jag i för man kan inte ta bort allt ? Hur blir det sen när cnoddas blir stor t ex o man knappt äter nått ? Inte så bra faktiskt då kanske cnoddas tar åt sig och gör samma sak! Man är faktiskt värdefull o vacker fast att man är tjock tänk på det gott folk :)
Är så jävla trött på att höra att det är så äckligt o fult att vara tjock bla bla bla väx upp alla är vi lika värdefulla som sagt !!
Nej nu ska jag packa ihop min väska sen ska jag ta en extra lång promenad till Jana eftersom jag är så tjock ;)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards