sofiaskoog

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sofia Skoog - 3 januari 2013 18:46

Blev tacos till kvällsmat idag, vart grymt sugen på det haha

Suttit o kollat IKEAs hemsida nu o skrivit en lista tills imorgon då jag o mannen ska till Jönköping och spendera en dag för oss själva, Cnoddas ska vara hos Paula o Felicia sålänge :) åh vad vi ska mysa runt o kolla o äta god mat bara vi två <3 Ska se om vi hittar nått till plutten med för presentkortet han fick av sin morfar!
Kolla lite kläder till mig med kanske och mannen självklart :D
Tror dagen kommer bli helt awesoome.
Ne snart kommer Camilla på besök så då ska det väl drickas kaffe så jag tar mig nog en latte jag, mums !

Love S

Av Sofia Skoog - 3 januari 2013 11:23

Idag händer det väl inte så mycket ska bort till pappa lilla o hämta bilen o ta en kaffe eller två :) Sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda!

Jag är så taggad över att gå ner i vikt, så nu jääävlar hoppas jag att det snart gå neråt på vågen istället för uppåt.
Mannen ska sluta köpa hem massa godis så jag slipper se det iofs så har vi mkt hemma men jag har jävla med bestämmt mig för att bara äta sånt skit på helgerna så jag får snällt vänta !
Plutten ligger o pratar för fullt det är så mysigt nu när han har börjat prata eller ja jollra som alla säger haha


Nej nu ska jag allt ta o mysa lite med mannen om vi får vill säga!
Detta kommer bli vårat år <3
älskar min lilla familj!

Love S


Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards