sofiaskoog

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Sofia Skoog - 13 januari 2013 13:44

Snart en ny vecka så skönt! Tog mig en promenad innan, hämtade mina skor och handlade även lite!
Händer väl inte så mycket idag, ska väl diska som vanligt annars bara ta det lugnt hoppas jag, hade vart väldigt skönt att slippa alla måste en dag i veckan iaf så man bara kunde slappna av men men så äre.

Vill man inte ha det stökigt så får man ju ta tag i det :)
Tänkte endel när jag var ute o gick, hoppas allt går som jag vill men det återstår o ser..


På tal om annat behöver verkligen en ny mobil snart för snart lär väl ingen få tag på mig -.- Krånglade riktigt ordentligt innan!! Ingen som vill skänka några tusen så jag kan köpa mig en telefon ? Vill inte ha något jävla abonnemang längre -.- Det blir ju för jävla dyrt ! Lär ju hända på 100 år att jag får ny telefon om jag ska ha råd att köpa skiten själv!
Ne ska sätta mig i soffan o där ska jag spendera hela dagen!
Love S

Av Sofia Skoog - 13 januari 2013 07:36

Vet inte vad jag ska säga eller tro längre en jävla massa tankar bara snurrar runt i huvudet!
Allt känns bara skit just nu, allt förutom min älskade son <3 Vad har jag gjort för fel ? vad äre för fel på mig ?
Måste börja tänka om känns det som..
Har en känsla av att det är nått...
Det märks väl med tiden hoppas jag!
Ska försöka sova lite nu igen

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards