sofiaskoog

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Sofia Skoog - 5 januari 2013 22:31

Satt o kollade på bilder innan på när vi låg inne på BB, gud så tjock han var våran lilla plutt <3
Åh när jag fick hålla han för första gången, fy fan så lycklig jag var.
När jag låg på observationen i 4 timmar var de dem längsta 4 timmarna i hela mitt liv, jag ville bara upp o träffa plutten, tänk att ha en sån stor längtan efter någon <3
Jag önskar så mycket att hans andra morbror fick träffa han, att min fina lillebror fick träffa sin systerson åh vad jag längtar till den dagen! <3
Ne nu ska jag slänga mig i soffan o vänta på att mannen o plutten kommer hem :)

Love S

Av Sofia Skoog - 5 januari 2013 18:18

Skickade precis iväg ett mail till vuxenutb i Gnosjö, för att se om jag kan studera där istället för att vänta 100 år ? Jaa vi får se vad dem säger, antar att jag får svar på måndag :) Annars får jag väl snällt söka nått annat eller vänta ett helt jävla år!
Frida var här innan o det var mkt trevligt :)
Just nu dricker jag ett glas vin o lyssnar på musik o njuter för mig själv :) Pratar med lite folk på fejjan haha

Kalle o jag ska ut o dansa i sommar, om vi hittar nått haha fan vad kul xD
Ska nog se till att hitta nått iaf fy fan vad kul ut o dansa bugg m.m


Nej nu får mannen höra av sig tycker jag! eller så går jag bara dit haha jaa får se hur jag gör ;)
Love S

Av Sofia Skoog - 5 januari 2013 10:30

Idag har jag vart igång städat lite hängt upp gardiner m.m Rensade skafferiet lite med o det behövdes lite haha fanns kaffe som gick ut 2011 dock var det kokkaffe xD

Nu har jag tagit en paus dags att klä på sig snart med, Tönt Frida kommer hit idag o umgås med lilla mig :D
Blir väl kaffe o tjöööt planera inför resan ? ;) Yeeey vad jag längtar haha

Ska kolla lite på gardiner tänkte jag får se om jag beställer hem eller inte det hade ju vart awesome om inte annat ;)

Behöver en ny telefon fått 3 sms om att folk försökt få tag på mig ? vad är det för fel på den...
Dåligt batteri men det visste ni väl redan ? Batteriet var urladdat imorse o jag har inte använt den inatt aja så äre ge mig en ny tack!! Då blir jag en lycklig flicka :)
Ne kolla lite gardnier var det ja sen klä på sig


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards