sofiaskoog

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia Skoog - 26 januari 2013 05:01

Knappt sovit två timmar är helt slut -.- Plutten är klar vaken så jag får snällt vara uppe!! Huvudvärk har jag också..
Är väl tur att andra få sova skönt!!
Fuck off

Av Sofia Skoog - 25 januari 2013 12:46

Försöker få plutten att somna men det verkar inte gå så bra! Min rygg värker o det är varmt. Trött är jag också, tycker fläkten kan bli klar vet dock inte när den är färdig men vi märker väl det när vi kommer hem!

Love S

Av Sofia Skoog - 25 januari 2013 07:05

Idag är det ett helt år sen jag Plusade, ett helt år sen jag o tony fick reda på att vi väntade en liten plutt! <3 Idag 4 månader o 5 dagar senare sitter jag här med min stora kille i famnen :)
Jag är så lycklig som har en sån underbar familj <3

Nej dags att göra oss iordning om ca 1 timme kommer arbetarna!
Love S

Av Sofia Skoog - 24 januari 2013 22:32

Snart läggdags tror jag Skönt !
Var i gislaved idag hos min faster o så var jag på gymnasiet o pratade med syon o antingen gör jag nationella inom matte B på en gång eller börjar med matte 2 som det nu heter. Jag får se hur jag gör ska skrivq ut ett nationellt prov imorgon o se om jag klurar ut det annars blir de att börja med matte 2! Imorgon får vi ny fläkt så under den tiden ska jag o cnoddas vara hos Svärmor/farmor o sen ska vi hälsa på mamma/mormor på jobbet :) Vet inte alls vad som händer mer imorgon får se. Nej nu ska jag natta cnoddas !

Love S

Av Sofia Skoog - 24 januari 2013 06:57

Ligger här i soffan med plutten o kolla tv! Hade vart mycket trevligt om han somnade om så man kan sova en liten stund till :) Hann ju aldrig med det igår o idag ska vi iväg så pigg ska jag nog vara haha
duscha borde jag också göra kanske bättre jag gör det? Ja vi får se
Ha de bra
Love S

Av Sofia Skoog - 23 januari 2013 22:07

Plutten får ett mål mat nu sen hoppas jag att vi sover länge imorgooon :) Men ja det märker vi! Är trött men lär väl inte somna på en gång ändå, vart så några dagar nu! In till Gislaved imorgon o gå till syon äntligen får jag det gjort :) Sen blir det matte räkning usch så tråkigt men ett måste tyvärr!
Ne snart sova natti natti

Love S

Av Sofia Skoog - 23 januari 2013 17:11

Funderar på att börja studera men vet inte till vad ännu har så många alternativ känns det som men på vissa måste jag läsa upp min matte! Så isf måste jag ta mig in till gislaved och gå till Syon för att skriva in mig på matten så jag kan fixa det snabbt o smidigt? Kanske bäst så!
Ja jag vet inte får nog åka in där nångång snart i veckan kanske? Kolla vilka tider det var o se om faster är hemma o vill ha cnoddas så länge ? :) Det blir ju imorgon isf kom jag på nu xD Jaa vi får väl se om det ordnar sig annars får jag kanske ta det nästa vecka!
Nej nu ska jag lägga mig i soffan en stund..

Love S

Av Sofia Skoog - 23 januari 2013 08:55

Sitter här med mitt kaffe nu o försöker piggna till, har vart uppe i 2 timmar typ men är ändå helt slut haha
Nu har jag gjort ännu en beställning men denna gången var det kort på plutten! :) Massa små kort och 4 st 40x60 tror jag det var :) Så nu behöver jag bara ramar sen så jävla kan vi hänga upp dem med ! Beöver några små ramar till också så jag kan rama in några andra kort ! Kom just på att jag glömt att beställa hem 3 andra kort så får nog göra en beställning till haha
Nej ska dricka mitt kaffe nu innan cnoddas vakanr!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards