sofiaskoog

Alla inlägg under december 2012

Av Sofia Skoog - 7 december 2012 21:59

Helt slut...
inte fått i mig nån mat sen 11...
trött på det mesta...
o ja jag måste få skriva av mig...
tur att jag har min fina o älskade son <3 tur att han vill vara med mig iaf!
trodde denna helgen skulle bli bra men icke! -.-

Av Sofia Skoog - 7 december 2012 09:02

Sitter här med mitt morgon kaffe o glo tvn. Svärmor kommer kanske hit sen för att passa Conrad lite så jag kan duscha o så :) Väntar fortf på att Elin ska få sitt schema så jag vet hur det blir ikväll :) blir väl att bara ta de lugnt nu fram till att svärmor kommer!

Love S

Av Sofia Skoog - 6 december 2012 19:32

Var hos tandläkarn idag o måste gå dit en gång till bläää det blir dyrt aja så äre! Cissi var här o passade Conrad medans jag var där o de tackar vi för :) Sen blev det stor o liten, mycket trevligt tiden bara sprang iväg!
Nu sitter jag här i soffan o tar de lugnt o glo tvn!
Får se vad morgon dagen har att erbjuda förhoppningsvis blir de Värnamo men det återstår att se.
Ne ska dra på mig mys kläderna nu

Love S

Av Sofia Skoog - 5 december 2012 19:11

Blev ullared idag med Elin :) blev inte så mkt handlat men det är skönt det!
Haft en trevlig dag iaf.
Sitter o tittar på tv nu o dricker varm choklad o så gott :)
Ne nu ska jag byta till mys kläder

Love S

Av Sofia Skoog - 5 december 2012 10:03

Måste bara säga att jag har världens bästa pojkvänn o världens finaste son <3
kan inte sluta titta på Conrad, han är så fin åh jag är världens lyckligaste :D
Min egna lilla familj, tänk att jag fick bilda familj med min första stora kärlek! Tänk att jag haft känslor för Tony sen i 8:an, ja dem försvann aldrig under alla år o tillslut blev han äntligen min :) du är mannen i mitt liv!
Det är dig jag vill leva mitt liv ihop med du är allt jag någonsin önskat Jag älskar dig Tony <3
o självklart älskar jag min lille plutt också <3

Love S

Av Sofia Skoog - 4 december 2012 10:53

Ja som ni såg så fyller mannen år idag :) Ska baka en kladdkaka sen nångång när jag hinner!
Var på bvc innan o plutten väger nu 6130, duktig liten tjockis som går upp i vikt :)
Efter bvc drog jag till apoteket o köpte nån kräm för Skorv som plutten har fått, kan ju säga att det är inte för jävla smidigt att gå ute med vagnen nu när det är så mycket snö, gick till konsum för att köpa färs men så hade dem ju inte det så fick gå till ica istället o ja det är inte smidigt att gå över övergångställerna med vagn xD Men men det är väl sånt man får leva med ? Eller så kan ju dem som skotta faktiskt skotta där med ? Det är ju inte bara vi med barnvagn som ska över det är ju alla med rullator o rullstol också ? 

aja får väl se dem skottar väl senare xD
Plutten lär väl vakna snart o ska ha mat, sen ska jag själv försöka äta lite blir nog resterna från igår alltid lika smidigt!
Nej dags att fixa lite innan plutten vaknar o ska ha mat

Jag älskar min lilla familj <3


Love S

Av Sofia Skoog - 4 december 2012 07:57

till världens bästa älskling o pappa, vi älskar dig <3
Du är mannen i mitt liv :)
Puss på dig <3

Av Sofia Skoog - 3 december 2012 09:23

Ja det är kallt här inne, vågar inte titta hur kallt det är ute Brrrr

Sitter o väntar på mitt mail från halebop o sen att bvc ska ringa om en ny tid!


Gjorde om min Header lite tyckte att det var dags för det nu!
Början på ett nytt liv <3

haha jag tycker det är så gulligt när bebisar sträcker på sig xD Ser så roligt ut!

Beställde hem en tjockare Overall till plutten ja det behövs väl nu när det är kallt o vinter?
Var rea på den så inte alls dyr, bra det :)

Får se vad veckan har att erbjuda, ska till Elin en sväng idag om hon vaknar nångång ;)
Kanske träffa Frida ? Jaa det beror helt på om hon hör av sig om en dag!
Annars händer det väl inte mycket, vad jag vet men det dyker nog upp nått, det gör det alltid !


Nej nu ska jag sätta mig i soffan o mysa med plutten <3
Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards