sofiaskoog

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Sofia Skoog - 19 december 2012 15:07

Haft besök av Elin o Leo idag o svärmor kom även förbi en snabbis :)

Gjorde marsipan figurer tillsammans med Elin!

Leo sov som vanligt den lilla skiten men men så äre haha

Yeeey tycker om att pyssla så här innan jul det är så mysigt ska se om jag kan sno nått recept från mor o syster sen till julgodis.
Plutten sover nu iaf o snart är det väl dags att börja med maten så den är klar när mannen kommer hem så vi bara kan gå sen :)

Funderar på att färga underhåret mörkröd vad tycker ni ?
Hade det vart snyggt ? Jag tror nog det haha men gud så länge sen man hade en annan färg i underhåret xD

Men det är ju kul att förändra sig lite!
Nej ska väl fixa i ordning för käket tror jag har inte bestämt mig riktigt ännu vad det blir men det lutar mot potatismos o Snitzel, Mums.


Love S

Av Sofia Skoog - 19 december 2012 08:44

Herregud vad fort veckorna går det är redan onsdag,dagarna bara flyger iväg! Elin o Leo kommer hit på besök snart :) mysigt! Ikväll ska vi hem till mor o fira cissi som fyller år grattis :)
Snart är det jul o jag börjar känna mig stressad men varför? kanske för att vi ska göra så mycket ? Nej dags att klä på plutten snart kanske :)

Love S

Av Sofia Skoog - 19 december 2012 08:43

Herregud vad fort veckorna går det är redan onsdag,dagarna bara flyger iväg! Elin o Leo kommer hit på besök snart :) mysigt! Ikväll ska vi hem till mor o fira cissi som fyller år grattis :)
Snart är det jul o jag börjar känna mig stressad men varför? kanske för att vi ska göra så mycket ? Nej dags att klä på plutten snart kanske :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards