sofiaskoog

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Sofia Skoog - 25 december 2012 23:59

Kollat på gamla bilder o saknar det mesta! <3 Fy satan i helskotta vad smal jag var förr dags att få tillbaka det där kanske? Nyårslöfte kanske? Inte för att jag är bra på att hålla nyårslöften haha gjorde jag dock förra året då jag sa att jag skulle sluta röka o det gjorde jag ju med ;)
Ne men försöka går ju alltid! Sova snart hoppas jag, börjar bli segt att vara vaken men bättre jag håller mig vaken tills plutten ska äta så jag inte blir tröttare!
Imorgon är de Mellandagsrea som gäller :D Se om jag hittar massa nya kläder för presentkortet jag fick av far <3

Love S

Av Sofia Skoog - 25 december 2012 10:43

Julafton var en mycket bra dag :)
Mamma + syskonen o bengt kom förbi på morgonen o åt frukost, Sen kom Jonny med familj o åt lite också :) Blev lite disk o plock innan pappa lilla skulle komma o då blev det både varm o kall mat o så öppnade vi julklappar o resten av kvällen bestog utav massa spel :)
När pappa gick hem drog vi till kyrkan men vi missade allt :/
Fick fina julklappar o plutten med :) Tack så jätte mycket allihopa <3

Idag kommer Eveline o Peter på besök o då blire ännu mer julmat :)
Men först disk o plock o starta en tvätta kanske ? :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards