sofiaskoog

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Sofia Skoog - 26 december 2012 18:05

Har lite egen tid, gud så skööönt!
Det blev en dusch och nu sitter jag här o tar det lugnt :)
får se om jag går bort till kim igen eller inte, kanske hämta plutten lite senare ? Får se vad som händer helt enkelt nu ska jag iaf ta det lugnt o njuta ordentligt!

Love S

Av Sofia Skoog - 26 december 2012 14:15

Blev inga kläder idag :/ men det blev en massa kaffe, så nu har vi ett tag framöver förhoppninsvis haha

Ska iväg till Kim en sväng sen, stannar nog bara en liten stund om jag hänger med kan ju faktiskt passa på att duscha o vila för mig själv, det hade vart sköööönt :) 


Ska ta kort på pluttens julklappar sen med o lägga ut en bild kanske :D
Imorgon ska vi till far o äta lutfisk blääää men men får väl blanda det med potatis o sås så ska det nog allt gå ner xD
Ska försöka åka till Halmstad kanske jag o mannen om han inte glömt bort det! Få lite tid för oss själva shoppa kläder till plutten o äta lite mat tillsammans <3 behöver ju lite myspys!

Ne ska dricka mitt kaffe o ta det lugnt nu


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards