sofiaskoog

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Sofia Skoog - 11 december 2012 20:22

Ja nu äntligen har granen kommit fram o de flesta julklapparna ligger under granen :) mysigt!
Svärmor lilla kom förbi innan o fick mat i magen det bjöds på falukorvs lasange var faktiskt gott!
Mannen sitter o pratar med plutten åh vad jag älskar mina fina killar <3
nu forts glo på tvn!

Love S

Av Sofia Skoog - 11 december 2012 14:11

Tog mig en promenad imorse till mammas jobb o hälsade på o lämnade en mobil :) Sen handla jag lite till julgodis m.m så jag förhoppningsvis kan baka nån dag haha
Elin lilla vart även här en sväng med sin söta lilla Leo :) mycket trevligt!
Imorgon äre julbord får se om jag går eller inte har anmält mig iaf.
Väntar på att mannen kommer hem så jag kan hämta en låda i förrådet o kanske leta fram granen :) dags att ställa fram den tycker jag o lite mer julsaker kanske fixa till gardinerna med så jag får upp dem ja o till de behövs en sy maskin får se hur jag gör :)
ne ska väl diska ur pluttens flaska o sen bara ta de lugnt tills de e dags att laga mat!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards