sofiaskoog

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sofia Skoog - 14 december 2012 19:32

Sitter här o drömmer mig bort som vanligt!
Väntar på att Mikael o Emelie ska komma över så ska vi väl spela plump o emelie ska antagligen färga mitt hår :) får se om jag orkar det nu haha
Imon är jag själv hela kvällen eller ja plutten är hemma iaf nån som vill göra mig sällskap? :D
Äsch får väl se vad som händer o sker

Tjingeliing


Love S

Av Sofia Skoog - 14 december 2012 15:20

Har hittat kläder jag vill ha men har icke råd :/ Jädrans skit aja så äre!
Får väl vänta tills jag är rik med att köpa det :D typ aldrig! haha

Elin klippte mig innan o fixade mina naglar taaaack :D
Gjorde så jag fick snelugg yeey får väl se hur länge jag har det så!
Its fucking Awesooome.

Plutten fick på sig ett par byxer som mannen hade när han var liten, åh jag älskar gamla kläder så jädrans snyggt haha Lila, rosa o gula är dem ;) Nej ska väl klä på plutten snart o ta han på en promenad tänkte jag kunde möta upp mannen sen för att kolla vad vi ska äta ikväll ? Om vi ska köpa nått eller så ja vi får se vad han säger, imon ska vi stor handla iaf skönt det att få det gjort!
Tjingeliiing


Love S

Av Sofia Skoog - 14 december 2012 11:21

Finner inga ord om hur tråkigt det är att våran vänskap inte är den samma längre! Vi har alltid haft skoj ihop o aldrig bråkat, varför i helvete gör du såhär? ajaa duger jag inte längre så behöver du inte "spela" trevlig heller.... Alla andra duger men fan inte jag som alltid ställt upp för dig! ajaa ska vara glad över dem jag har kvar iaf o accept mig för den jag är!
Tjingeliiing...

Av Sofia Skoog - 14 december 2012 09:30

Mamma lilla är jätte förkyld så blir inget med att hon kommer hit vill ju faktiskt inte att plutten ska bli smittad räcker med att han kanske kan bli smittad av mannen!

Så äre ska försöka ta mig en snabb dusch nu snart sen får jag väl helt enkelt hoppa städningen för det är nästan omöjligt att städa när han är vaken -.-

Äsch får väl helt enkelt städa i helgen ? Eller helgen innan jul i värsta fall eftersom mannen är sjuk kanske han inte orkar ta hand om plutten ? aja

Nej hoppa in i duschen var det ja innan han vaknar igen!!
Hoppas hoppas jag hinner.'

Love S

Av Sofia Skoog - 14 december 2012 05:53

Hoppas på att få sova lite till iaf :) städa lgh idag o så kommer även Elin hit o ska klippa mig yeeey
Funderar på om hon ska få klippa mycket ? Lugg eller inte ? Vill göra nån förändring iaf om jag icke är för feg xD aja de återstår o ser huralltblir iaf .
Försöka sova nu igen, plutten har nästan somnat om :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards