sofiaskoog

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Sofia Skoog - 17 december 2012 09:40

Idag är det bara 1 vecka kvar till julafton o jag har ingen direkt julkänsla :/ Hoppas det kommer snart!
Idag händer det väl inte så mycket ska gå o köpa droppar till plutten iaf annars vet jag inte..
Får väl se om nån vill leka haha

plutten sover just nu iaf men han lär vakna snart.
Helgen har vart bra som sagt o nästa helg har vi fullt upp med att baka o laga mat o städa o herregud jaa så mycket vi ska göra haha! Måste ha det julefint här hemma o så ska vi fixa maten iaf köttbullarna tror jag :D Jansson ? ja vi får se vad o hur vi gör :) Pappa kommer hit på julafton iaf sen vet jag faktiskt inte om det kommer nån mer ? Ingen som sagt nått iaf..

I veckan händer väl inget heller eller jo imorgon blir de bvc o då ska plutten ta 3 månaders sprutan usch jag vill inte haha får hoppas han inte blir ledsen :) på torsdag blir det återbesök efter fl ska se om dem har en tid på fredag istället eftersom tony är ledig då så slipper jag krångla med barnvakt vill ju lixom inte dra med han in när jag ska på undersökning men vi får se hur det blir!
Nu ska jag göra lite nytta tror jag :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards