sofiaskoog

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Sofia Skoog - 13 december 2012 19:18

Var hos Sollan innan o fick nybakta lussebulla, Mums :)
Det är alltid lika trevligt att prata med henne hahaa hon är ju bara förjävla go.

Blev ingen hårfärg idag då jag kände att jag inte hade råd med det, ska försöka se om Elin vill klippa mig nån dag så jag kan blir julefin i håret iaf ;) Men hur det vet jag inte xD Får se hur det blir..
Plutten har vart riktigt kinkig idag så nu är jag helt slut efter denna dagen, men men så äre ibland sånt man får ta som småbarns förälder!
Nu ska jag sätta mig i soffan o kolla tvn.

Love S

Av Sofia Skoog - 13 december 2012 09:31

Ska snart bege mig ut på en promenad! :) måste verkligen kolla mina järnvärden är yr nästan hela tiden blää men nästa vecka ska jag ju in till gvd till kvinnokliniken för återbesök efter fl så kan ju vänta tills dess! Idag händer inte så mycket tråkigt tråkigt ska iaf köpa hår färg tror jag om pengarna tillåter :) färga färga håååret det har jag velat göra jätte länge så vf inte göra de nu så man blir julefin :)
Måste starta en tvätt innan jag går! Så man får lite tvättat försöka städa imorgon? kolla med mor lilla om hon vill ta plutten innan jobbet så jag kan storstäda :) Hade vart skönt iaf!
ne.dags att klä på sig för att gå ut

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards