sofiaskoog

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Sofia Skoog - 12 december 2012 08:58

Halva veckan har gått o idag händer det inte alls mycket, blir väl att ta det lugnt.
Skulle på julbord idag men får hoppa det helt enkelt tråkigt tråkigt!

Ska försöka baka lite godis idag kanske ? se om plutten tillåter tar nått enkelt isf som inte tar så lång tid och som man kan ta paus ifrån ifall att haha

Måste gå till affären också o handla blöjor o mat till Conrad
Har en tjej som vill köpa mina barbie saker så får se när hon ska in hit isf kanske jag kan handla samtidigt ?
Om det inte blir för sent.

Alla julklappar är inslagna bara en av svärmors kvar men det fixar jag nån dag innan jul :)
tråkigt tråkigt vill ju slå in mer, men har nog nått litet paket till mannen också som jag ska fixa <3
Onödigt att slå in pluttens kanske ? haha han får nöja sig att öppna alla andra paket ;)
Nej ska nog allt ta en lång promenad idag också när han ätit ganska skönt att gå på promenader..
Ska försöka få bort lite av mitt fläsk nån gång med!
Nej nu ska jag stänga av datorn o göra lite nytta


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards