sofiaskoog

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofia Skoog - 5 augusti 2012 18:26

Har varit bra :) fick ett besök av lite släkt ifrån sthlm o faster från gislaved i fredags o strax efter att dem åkt så var det dags att åka till mannens mormor o morfar det är alltid lika trevligt att träffa dem! :)
På lördagen blev det bröllop då t kusin gifte sig o dem var verkligen jätte fina :) jag o t tog även en promenad där bröllopsfesten höll till då jag var tvungen att röra mig lite, åh det var så mysigt lokalen låg ute på landet så det blev en fin promenad på landet tillsammans :) just nu kollar jag på tv o väntar på att t ska komma hem för en myskväll <3
Hoppas ni haft en lika bra helg som mig!

Love S

Av Sofia Skoog - 3 augusti 2012 18:19

Till världens bästa Emelie som fått en fin dotter :) <3

Av Sofia Skoog - 3 augusti 2012 09:49

Fredag idag o redan nu har mannen o jag varit duktiga :) han tog en sväng med dammsugarn o jag diskade o så har vi packat väskan inför helgen! Vi åker till hans mormor o morfar för att gå på bröllop imorgon då hans kusin ska gifta sig :) Så får vi även se om sthlms gänget hinner hit på en kaffe innan vi åker! Det hade vart mycket trevligt att få träffa dem, men i ullared kan man fastna ;)
Får se vad som händer o sker nu innan det är dags för avgång!

Tänker på dig bästa du <3
Love S

Av Sofia Skoog - 1 augusti 2012 19:01

Är trött o har lite ont!
Dagen har bestått av jobb o en jädrans massa promenader, kanske därför jag har ont? Körde även min brukare i rullstolen iofs är den eldriven men det är jobbigt ändå! En arbetsdag kvar imorgon sen har jag inget mer på mitt schema o som det känns nu är det helt underbart! Får vila lite o plocka lite här hemma :) så vi blir färdiga med allt för just nu orkar jag inget o jobbigt att stå länge då mina fötter värker!
Ne finns det någon snäll själ där ute som vill komma hit med chokladbollar ? Blev grymt sugen på det haha
men men jag hoppas ni haft en fin dag!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards