sofiaskoog

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofia Skoog - 11 augusti 2012 14:53

Ja nu är det bara 40 dagar kvar tills bebis är beräknad! :) Längtar så mycket <3
Igår var det lite folk här hemma, mannens far o bröder o två av kusinerna var här o hade det trevligt :) Mycket trevligt att svärfar lilla var här o mannen trivdes också med att ha han här :) Sov dock icke så mycket var uppe o kissa en gång i timmen hela natten men fick iaf sova ca 3 timmar i sträck imorse :) Nu är det snart dags att gå hem till min kära far för att titta igenom lite lådor :) Ikväll blir det maraton o tacos med trevligt sällskap! :) Nu ska jag njuta av dagen ha en bra dag gott folk! :)

Love S

Av Sofia Skoog - 10 augusti 2012 18:21

IIdag har vi vart duktiga båda två!
Älskling har satt ihop skötbordet och bytt tyg på skolan, mycket fint blev det :) fixade till lite vid skötbordet åh vad jag vill att bebis ska komma nu! Kan inte låta bli att fixa o dona :)
Elin o bror kom hit o fikade lite o bror är kvar o kolla på handboll får se om jag fixar mer i rummet eller inte! Emil skulle komma hit o laga mat också, ja det är ju aldrig fel :)
Lägger in en bild på en tjockis o skötbordet :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Love S

Av Sofia Skoog - 10 augusti 2012 11:38

Gud vad jag läntar tills du kommer ut :) <3
Vill att tiden går snabbare.
Vaknar hela tiden om nätterna för att gå på toa eller för att jag har ont, det är så grymt jobbigt blir helt döende vid denna tiden på dagarna! Jag o mannen har hållt igång idag, jag har diskat o målat klart det sist på spjälsängen :) sen har vi plockat ut barn rummet så nu ska vi sätta ihop allt o ställa iordning där inne så jag kan hålla på att fixa där inne nästa vecka när mannen börjar jobba! Just nu är han hos sin far o mäter lite så jag ska ta en liten vila medans han är där o tvätten är igång :)

Love S

Av Sofia Skoog - 9 augusti 2012 19:10

Jag o mannen målade spjälsängen innan, blir nog att vi får måla den igen :) sen tog vi en sväng till Värnamo där mannen köpte töjning o jag två mössor till bebis o två ammningslinnen till mig! Mannen köpte även ett tidningsställ till toan o en korg där vi kan lägga all reklam i två filmer en stor soptunna till alla bajsblöjor sen ;) o lite smått! Sen tog vi en sväng till Burger King som var ganska gott! Väl hemma börja jag plocka o städa lite o upptäckte att tanten som bodde här innan borde gå flera kurser i hur man städar, då jag var tvungen att skrubba rent lådan man häller tvättmedlet i, göra rent fläkten vid spisen måste dock fortsätta med det lite till nån dag! Att det droppar fett där ifrån är icke så mysigt o jag tror inte det blir så fettigt på kort tid.. Fick ju öven torka väggar o så när vi flyttat in! Men men så är det.


Får se vad som händer ikväll kanske en film ?
Ja det återstår att ser.


Love S

Av Sofia Skoog - 9 augusti 2012 09:17

FLigger i sängen o drar mig lite, o mannen är ju världens bästa o gör scones till frukost :)
Sovit rätt så bra inatt fast icke så bra som jag skulle vilja göra! Tänk den dagen då man kan få sova en hel natt, jag undrar jag när den kommer haha fast sen när bebis kommer så lär det inte göra lika ont att stiga upp från sängen fast jag kanske har sån otur, ja det återstår att se! Nej dags att resa på sig, ha de bra gott folk!

Love S

Av Sofia Skoog - 8 augusti 2012 20:40

Idag har vi plockat o fixat här hemma! Kollade igenom alla lådor som fanns kvar o tog ut de som inte skulle till förrådet! Mannens bror var här o hjälpte till o bära lite så nu är det inte mycket kvar som ska ut ifrån barnrummet :) mannen slipade även spjälsängen idag och jag tvättade av den så han har vart riktigt duktig idag <3 vi var trötta båda två så det blev mat på hotellet o det var lika gott som vanligt! Nu spelar han o jag kollar på tv men det är så tråkigt haha
Imorgon börjar vi nog att måla den och åker en sväng till Värnamo sen blir det förmodligen att gå hem till min kära far om han är hemma, får ringa imorgon :) kolla igenom mina lådor där med så vi har det gjort! Nej får nog ta o se vad jag kan hitta på :)
Ha det bra gott folk!

Love S

Av Sofia Skoog - 7 augusti 2012 20:35

AIdag var jag o mannen på äventyr, först blev det en snabb runda på a6 o sen Ikea :) blev lite inhandlat allt till bokhyllan blev klart och nu är allt insatt det kommer kort när alla saker är på plats! Det är en händig man jag har! :) tog en sväng till elgiganten men där blev det inget. Så istället åkte vi vidare mot gränna, första gången för både mig o mannen där o det var mycket mysigt! :) Tog en lunch och sen gick vi o kollade lite i affärer ja var o varannan affär var polkagrisaffär haha så det blev en del polkagrisar! Som sagt hade vi uppehåll hela tiden o närvi väl åkte hem så kom regnet! :)
Fick ett gravidsmycke av syster idag med, jätte fint var det! Man tackar :)

Somnade till lite innan så blev en pn på ca 1 h o det var mycket skönt!
Får se vad det blir av morgondagen vi ska nog se till att fixa lite i barnrummet tömma alla lådor o sen fixa lite :)

Love S

Av Sofia Skoog - 6 augusti 2012 10:43

Ja usch dessa hormoner är inget vidare ibland! Att få känslan att man inte räcker till eller känslan att inte känna sig älskad är inget trevligt -.-
Ja det går väl över nångång, inte sovit så bra inatt heller! Får väl se hur denna dagen slutar..

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards