sofiaskoog

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Sofia Skoog - 15 augusti 2012 14:25

Haft Elin på besök idag, spelade kort och tjötade mycket trevligt var det :D

Nu har hon åkt hem och jag satt mig vid datorn för att kolla lite saker hittat massa saker jag skulle vilja köpa till mannen men jag vet icke! Vet jätte mycket av det som han skulle vilja ha, haha

Ne det återstår att se om jag beställer hem nått eller inte! Nått litet kan jag kanske beställa hem :)
Det är han väl allt värd tycker jag!
Nej nu händer det icke så mycket har inget jag kan göra ? Fixat kartongerna så dem är utplockade och det bara är att åka o slänga vill inte göra så mkt i barn rummet förens allt som inte ska vara där är ute lite onödigt att påbörja nått när allt skräp står där!
Ska kolla min mail och kanske bara kanske beställa hem nått till mannen om jag kan bestämma mig vilket av allt roligt jag ska beställa ;D
Nej nu ska jag kolla mail o så sen får jag se vad jag hittar på!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards